کد خبر : 1194859 | 13 دی 1393 ساعت 12:28 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمیان: قربانی جهالت‌های خود می‌شویم

رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت:‌ قرار است مرکز پزشکی مجهزی در کمپ تیم‌های ملی راه‌اندازی شود و احتمال دارد من مسئول آن شوم.

هاشمیان: قربانی جهالت‌های خود می‌شویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احمد هاشمیان در خصوص اینکه از ریاست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برکنار شده و خانلری جانشین او شد و وی از اتفاقاتی که به وجود آمده ابراز ناراحتی کرده خاطرنشان کرد: من ناراحت نبودم با کفاشیان صحبت کردم و این جابه‌جایی توافقی صورت گرفت. من گفتم اصراری بر ماندن هیچ مسئولیتی ندارم خود برای خدمت‌رسانی برای هر پستی آماده می‌کنم شما می‌توانید از افرادی که در کمیته پزشکی بودند بپرسید من یک کلمه هم در مورد این مسئله صحبت نکردم.

وی در مورد اینکه او قربانی یکسری تغییر و تحولات در فدراسیون شد تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع وجود داشته باشد ما قربانی جهالت‌های خود می‌شویم.

رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده قرار است از او در پست بهتری استفاده کند تأکید کرد: من نمی‌دانم آن پست چیست، قرار است یک مرکز مجهز پزشکی در کمپ تیم‌های ملی راه‌اندازی شود. ساختمان این مرکز پیش رفته و اگر من بتوانم به عنوان مسئول در این کمپ حاضر خواهم شد.

هاشمیان در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر کاندیداتوری در فدراسیون پزشکی ورزشی باید از این سمت استعفا می‌داده، گفت: موضوع استعفاء و یا برکناری نیست ما به صورت توافقی قطع همکاری کردیم و بحث کاندیداتوری در فدراسیون پزشکی ورزشی هم مربوط به تیرماه می‌شود. طبق آئین‌نامه هم اگر بخواهیم صحبت کنیم هنوز آن آئین‌نامه که باید استعفای پست قبلی صورت بگیرد تا کاندیداتوری در فدراسیونی بتواند احراز شود هنوز اجرایی نشده است.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن دوپینگی از استقلال یا پرسپولیس است، یادآور شد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و آقای سیف این مسئله را اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها