کد خبر : 1197073 | 23 دی 1393 ساعت 14:20 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری کره-کویت

اشتیلیکه: با این بازی، کره خیلی زود حذف میشود

کره جنوبی صبح امروز در یک بازی پایاپای، با خوش شانسی موفق شد کویت را با یک گل شکست دهد و صعود خود به دور بعد را حتمی کند.

اشتیلیکه: با این بازی، کره خیلی زود حذف میشود
به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی در این بازی با انبوهی از بازیکنان مصدوم و بیمار روبرو بود و به همین دلیل نتوانست نمایشی خوبی در مقابل کویت ارائه دهد. تک گل دقیقه 36 تائه هی، کمک کرد تا کره به دومین برد خود نیز دست یابد. در نیمه دوم، کویت تلاش زیادی کرد تا نتیجه را تغییر دهد و ضربه علی المقصید اگر کمی دقیقتر نواخته می شد، آنها می توانستند حداقل به یک تساوی از این بازی دست یابند.

اولی اشتلیکه سرمربی کره جنوبی، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" با نمایشی مشابه امروز، ما نمی توانیم خیلی زیاد در این تورنمنت پیشروی کنیم و حذف خواهیم شد. در بسیاری از نقاط، کویتی ها برتر از ما بودند و ما بسیار بسیار خوش شانس بودیم که توانستیم این تیم را شکست دهیم.
من دو نکته از این بازی گرفتم. یکی اینکه با 6 امتیازی شدن، از این گروه صعود کردیم و دیگری اینکه ما صاحب شانس قهرمانی در این مسابقات با چنین نمایشی نیستیم. من برای این بازی تنها 14 بازیکن آماده در اختیار داشتم. نه تنها بازیکن مصدوم داشتم که سون هیونگ مین نیز دو روز پیش دچار تب و سرماخوردگی شد.من فکر می کردم او به این بازی می رسد اما امروز صبح فهمیدم که او را در اختیار نخواهم داشت.
برای انتخاب 11 بازیکن اصلی، امروز مشکلات زیادی داشتم. با این وجود، فکر نمی کردم در مقابل کویت به مشکل زیادی برخورد کنیم.مهمترین هدف ما بازیابی بازیکنان مصدوممان در این 4 روز برای مقابله با استرالیاست. اگر مثل امروز بازی کنیم، هیچ شانسی مقابل میزبان نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها