کد خبر : 1209304 | 23 اسفند 1393 ساعت 17:27 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم جزو 3 تای آخر باشم

حسن‌زاده: خط خوردن از تیم‌ملی ناامیدم نکرد

مهاجم جوان سبزپوشان اصفهان که در این مدت با گلزنی هایش و بازی های موثرش به پیروزی های اخیر ذوب‌آهن کمک شایانی کرده، بالاخره سکوتش را شکست.

حسن‌زاده: خط خوردن از تیم‌ملی ناامیدم نکرد
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن زاده گلزن اول ذوب‌آهنی ها در مورد شرایط کلی خودش و تیمش گفت‌وگویی انجام داد.

هدف مان موفقیت در آسیاست
اگر ذوب‌آهن اکنون نتایج خوبی می‌گیرد به دلیل کادر قوی مدیریتی تیم و زحمات آقای گل‌محمدی است. از آنجایی که امسال اسکلت تیم عوض شده بود، هماهنگ شدن بچه ها کمی زمان می‌ برد اما خدا را شکر افکار آقایحیی جواب داد و توانستیم در اوج خودمان را بالا بکشیم. کل این نتایج خوبی که گرفته ایم به دلیل زحمات مجموعه ذوب‌آهن، از آقای آذری گرفته که تمام تلاشش را می‌ کند تا ذوب‌آهن نتیجه بگیرد. یکی، دو سالی بود که تیم مشکل داشت اما روند خوب گذشته ها دوباره در حال تکرار است و این را فراموش نکنید که ذوب‌آهن تنها تیمی است که در سال های اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، برنامه ریزی که ما کرده ایم فقط در جهت گرفتن سهمیه آسیایی نیست، بلکه هدف ما این است که در آسیا هم موفق عمل کنیم.

باید توقعات را برآورده کنیم
خیلی خوب است که در همه تیم ما را به چشم مدعی نگاه می‌ کنند و این قضیه وظیفه ما را سنگین تر می‌ کند ولی ما نیز باید توقعاتی که تماشاگران و تمام کسانی که می‌ خواهند موفقیت ذوب‌آهن را ببینند برآورده کنیم.

خط خوردن از تیم‌ملی ناامیدم نکرد
بعد از اینکه از لیست تیم‌ملی خط خوردم تلاشم را 2برابر کردم. البته من به قسمت خیلی معتقد هستم و شاید قسمت من این بوده که در جام‌جهانی تیم‌ملی را همراهی کنم. به هر حال افکاری پشت لیست تیم‌ملی وجود داشته ولی قرار نیست من ناامید شوم. از تمام کسانی که به من کمک کردند تا بدرخشم تشکر می‌ کنم، بخصوص آقای حدادی فر که به فورواردهای چپ و راست پاس می‌ دهد و هوای ما را دارد. با آمدن کاوه رضایی کار خیلی راحت تر شده چون الان 2 فوروارده بازی می‌ کنیم. امیدوارم که در ادامه بتوانم مثمرثمرتر از قبل باشم.

مثلث هجومی نیستیم اما خوبیم
چند سالی است که من،کاوه رضایی و مرتضی تبریزی با هم هستیم. البته منظورم فقط ذوب‌آهن نیست بلکه ما در تیم‌ملی با هم بوده ایم نمی‌ خواهم اسم مثلث هجومی را روی خودمان بگذارم چون با این کار وظیفه خودمان را سنگین تر می‌ کنیم ولی ما تمام تلاشمان را برای موفقیت ذوب‌آهن و امر گلزنی انجام می‌ دهیم و انصافا هر سه مان بازیکنان خوبی هستیم.

به اینی که هستم قانع نیستم
به شخصه هر جایی که باشم تمام تلاشم را انجام می‌ دهم و در اختیار تیم قرار دارم. من باید خودم را به مردم نشان دهم، من اهداف بزرگ در سر دارم و همیشه جوری رفتار می‌ کنم که مربی مجبور شود من را بازی بدهد. البته آقای گل‌محمدی همیشه به جوانان اهمیت می‌ دهد اما من به این چیزی که هستم قانع نیستم و در ضمن هیچ یک از بچه ها به اینجا جدول که هستیم، قانع نیستیم و باید بالاتر بیاییم.

برای گلزنی به همه تیم ها انگیزه دارم
در مورد بحث گلزنی ام به تیم های استقلال و پرسپولیس باید بگویم که در این بازی ها  چون آدم بیشتر دیده می‌ شود به طبع انگیزه بیشتری هم پیدا می‌ کند.البته این را هم بگویم که برای استقلال و پرسپولیس و تیم های دیگر فرقی نمی‌ کند و همان انگیزه ای که برای گل زدن به سرخابی ها دارم برای گل زدن به نفت‌مسجدسلیمان را هم دارم. در تمام بازی ها برای گلزنی انگیزه دارند.

امیدوارم جزو 3 تای آخر باشم
من اگر خوب هستم، مردم باید بگویم نه خودم. در مورد نظرسنجی برنامه نود که در مورد پدیده لیگ بود باید بگویم که اسم تمام کسانی که بین گزینه ها قرار داشت، لیاقت انتخاب شدن را داشت. درست است که اسم من نبود اما امیدوارم جزو 3 گزینه نهایی باشم.

ذوب‌آهن پر از بازیکنان شایسته است
انشاالله که به تیم‌ملی دعوت شوم. از مسوولان تیم‌ملی می‌ خواهم که بیشتر بازیکنان ما را زیرنظر بگیرند. ذوب‌آهن پر از بازیکنان شایسته است، اگر ما به تیم‌ملی دعوت شویم از اسم خودمان و ذوب‌آهن دفاع می‌کنیم.

نیم نگاهی به جام‌حذفی داریم
ما همانطور که در لیگ خوب کار می‌کنیم، نیم نگاهی هم به جام‌حذفی داریم ولی مهمتر از آن برای ما گرفتن سهمیه درلیگ است قضیه ای که دور از دسترس نیست. با تمام احترامی که برای آقای منصوریان و تیمش قائلم برای قهرمانی در جام‌حذفی جلو می‌ رویم. به هر حال قهرمانی چیز کمی نیست، اول در لیگ به دنبال آن هستیم سپس در جام‌حذفی.

به روند خوبمان ادامه خواهیم داد
ساختار دفاعی پیکان خیلی خوب است و بازیکنان این تیم در خط دفاع خیلی خوب کار می‌ کنند و طبیعتا روز سختی مقابل آنها داریم. به هر حال ما هم ذوب‌آهن هستیم و قصدمان این است که به روند خوبمان ادامه دهیم و برای این کار به سه امتیاز دیدار روز دوشنبه نیاز مبرم داریم.

از همبازیانم متشکرم
تشکر می‌ کنم از آقایان گل‌محمدی، آذری و تمام همبازیانم که در این مدت خیلی به من کمک کردند انشالله که بچه ها به این چیزی که هستیم قانع نباشند و تلاش کنند برای اول بودن.

دیدگاه‌ها