کد خبر : 1240243 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 11:56 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

سند محرمانه دست درودگر چه می کند؟

توضیحات باشگاه مس درباره فیش 5 میلیونی

باشگاه مس کرمان در مورد فیش های بانکی 5 میلیون تومانی که در برنامه 90 عنوان شد، توضیحاتی را ارائه داد که نکات بسیار جالبی در میان آن وجود دارد.

توضیحات باشگاه مس درباره فیش 5 میلیونی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل سایت باشگاه مس کرمان، چندی قبل نامه‌ای با سربرگ سازمان لیگ فوتبال کشور به باشگاه مس ارسال می‌گردد که امضا و مهر مسئولین این سازمان برروی آن درج شده است و شماره‌ نامه‌‌ی ثبت شده برروی این نامه نیز با کلیه‌ی نامه‌های ارسالی از سوی سازمان لیگ به باشگاه مس مطابقت داشته است.

در این نامه که مهر سازمان لیگ فوتبال کشور نیز برروی آن درج شده است، آمده که فردی با نام مستعار م.ن در حال تهییه‌ی کتابی در رابطه با تاریخ فوتبال کشور است و لازم است که کلیه‌ی باشگاه‌های کشور در اقدامی فرهنگی مبلغ 5 میلیون تومان برای نشر و چاپ این کتاب کمک انجام دهند.

از آنجا که کلیه مهر و امضاهای لازم و شماره نامه‌های قانونی و ثبتی برروی این نامه درج شده بود، و از آنجا که باشگاه مس کرمان خود در اقدامات فرهنگی پیشگام می‌بیند، از طریق امور حسابداری خود و با حساب جاری باشگاه و به شکلی کاملا شفاف، مبلغ 5 میلیون درخواستی برای کمک به چاپ این کتاب که از طریق نامه‌ی سازمان لیگ درخواست شده بود، واریز می‌شود اما پس از چندی اعلام می‌گردد که این یک اقدام کلاهبردارانه بوده است و فردی که این نامه را ارسال کرده است تحت تعقیب می‌باشد.

در همان زمان باشگاه مس کرمان به طور محرمانه به سازمان لیگ و نهادهای مربوطه اعلام می‌کند که این مبلغ را به شماره حساب مربوطه واریز کرده است و خود از این قضیه شکایت می‌کند و خواهان برگشت پول واریزی به حساب باشگاه بعد از روشن شدن ماجرای چاپ کتاب می‌شود.

اما در اقدامی عجیب و در حالی که باشگاه مس کرمان به طور محرمانه مقامات مربوط را بابت واریز این مبلغ مطلع کرده بود و خود خواهان رسیدگی به این ماجرا به شکلی محرمانه بوده است، ناگهان خبر این واریز به صادق درودگر می‌رسد و این نشان می‌دهد که نامه نگاری‌های محرمانه در فدراسیون فوتبال چندان هم محرمانه انجام نمی‌شود تا مثلا مدیر عامل باشگاه نساجی از این ماجرا خبردار شود و در حالی که خود باشگاه مس به عنوان شاکی، پیگیر ماجرا است، از طریق آن به عنوان سندی علیه باشگاه مس اقدام گردد!!

در حالی که باشگاه مس کرمان با وجود این اسناد که در باشگاه مس کرمان نیز موجود است، خود به عنوان شاکی این ماجرا به صورت محرمانه پیگیر قضیه بود، ناگهان به شکلی واقعا عجیب و سوال برانگیز، از طریق افرادی که دائما در حال اقدام و جوسازی علیه تیم فوتبال مس کرمان هستند، باید مورد هجمه‌ای جدید قرار بگیرد و مشخص نیست که چرا این اسناد محرمانه و مکاتبات انجام شده با شخص مقامات سازمان لیگ باید به گوش این افراد هجمه‌ساز برسد تا علیه باشگاه مس دست به سند سازی تازه‌ای بزنند و باشگاه مس محبور به طرح این ماجراهای محرمانه شود که البته برای راس فوتبال کشور نیز اصلا تبعات خوبی ندارد.

در رابطه با پرینت پیامک‌ها نیز بیان این نکته ضرروی است که شماره‌ تلفنی که با آن تماس برقرار شده است شماره‌ای است که از طرف باشگاه مس در اختیار مدیران عامل باشگاه قرار می‌گیرد و طبیعی است که این شماره در اختیار دلالان و افراد فرصت طلب نیز قرار بگیرد.

باشگاه مس منکر تماس‌های مشکوک برقرار شده با مدیر عامل این باشگاه از طریق این شماره نمی‌شود و همواره قبل از برخی از بازی‌ها پیامک‌های مشکوک و تماس‌های این چنینی برقرار می‌گردیده است که البته این مسئله متاسفانه امری رایج در فوتبال کشور شده است و اذعان به این نکته اصلا موضوع عجیبی نیست که بیان شود با همه‌ی مدیران عامل باشگاه‌ها این تماس‌ها برقرار می‌گردد.

اما مطابق همین پرینت‌های موجود هیچ ارتباطی که دال بر همکاری باشگاه مس با این افراد باشد وجود ندارد و این ارتباط‌ها کاملا یک طرفه بوده است و اتفاقا باشگاه مس پیش از این حرف‌ها، نهادهای مربوط را از این مکالمات مشکوک برای پیگیری آن‌ها آگاه کرده بود.

بهرشکل باشگاه مس کرمان نزدیک به سه ماه است که در نوک پیکان این هجمه‌ها قرار گرفته است و این باشگاه همواره درصدد است با اجتناب از درگیری متقابل با افراد هجمه‌ساز به شکل قانونی و منطقی پاسخ این حاشیه‌سازی‌های ناجوانمردانه را بدهد.

با این حال باشگاه مس کرمان بعد از مطرح شدن ماجراهای اخیر و تعجب از بیان موضوعاتی که جنبه‌ی محرمانه داشت، حالا از طریق همه‌ی ظرفیت‌های قانونی ممکن برای مقابله با این هجمه‌سازی‌ها وارد میدان می‌شود چراکه ظاهرا طرف مقابل درصدد است با ناجوانمردانه ترین اشکال ممکن بازی کثیف خود را پیش ببرد.

باشگاه مس این آمادگی را دارد که با بررسی دقیق همه‌ی مواردی که از آن‌ها به عنوان سند علیه نتایج تیم فوتبال مس عنوان می‌شود، به روشنی پاسخ همه‌ی این حاشیه‌سازی‌ها را بدهد تا برخی از طریق بازی با افکار عمومی به دنبال جبران شکست‌های داخل زمین خود نباشند. هرچند که پرونده‌ی این افراد با این اتهام زنی‌های دامنه‌دار روز به روز برای اعاده‌ی حیثیت سنگین و سنگین‌تر می‌شود و در نهایت این افراد در جای خود باید جوابگوی همه‌ی حرف‌های امروز خود آن‌هم خیلی زود باشند.

دیدگاه‌ها