کد خبر : 1242695 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:49 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک راه جدید برای واگذاری پیدا می شود

افشارزاده:نمی دانم سال بعد هستیم یا نه

مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد بعد از اینکه دو باشگاه در مزایده چهارم مالکشان معرفی نشد، دیگر این ماجرا متوقف خواهد شد.

افشارزاده:نمی دانم سال بعد هستیم یا نه
بهرام افشارزاده در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: من بعید می‌ دانم که دیگر مزایده پنجمی در کار باشد. باید وزارت ورزش و البته سازمان خصوصی سازی راه جدیدی برای اداره دو باشگاه پیدا کند. طبیعتا در این 4 دور مشخص شد که خصوصی شدن دو باشگاه راه عملی ندارد و باید به دنبال راه جدید بود تا با دو باشگاه از بلاتکلیفی دربیایند.

او از اوضاع باشگاه استقلال هم حسابی نگران است: اوضاع باشگاه استقلال و البته پرسپولیس بسیار نگران کننده است. الان تکلیف باشگاه مشخص نیست و ما نمی‌ توانیم هیچ فعالیتی در فصل نقل و انتقالات انجام بدهیم. این اوضاع واقعا باعث نگرانی ما شده است و باید بدانیم که باید هر چه زودتر تکلیف دو باشگاه مشخص شود چون با این اوضاع فصل خوبی در انتظار استقلال و پرسپولیس نخواهد بود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه با مدیران فعلی اش فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع می‌ کند یا نه هم گفت: جواب این سوال سخت است چون الان ما نمی‌ دانیم به کدام جهت باید بخوابیم. این را هم در نظر بگیرید که ما باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی و بازیکنان فصل آینده مان را مشخص کنیم. اما نکته ای که وجود دارد این است که ما در بلاتکلیفی هستیم و نمی‌ دانیم آیا برای فصل آینده هستیم یا نه.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شرکت توسعه صنایع نوین 3 ساله باشگاه را اجاره کند هم گفت: به هیچ عنوان من از این ماجرا خبر ندارم و چنین بحثی هم تا این لحظه مطرح نشده است. باید سازمان خصوصی سازی در مورد نحوه اداره دو باشگاه تعیین تکلیف کند تا ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این دو باشگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها