کد خبر : 1242718 | 04 خرداد 1394 ساعت 14:27 | 79.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

تردیدهای پرز در اعلام برکناری آنچلوتی

فلورنتنیو پرز تصمیم خود مبنی بر برکناری آنچلوتی را گرفته اما هنوز در اعلام آن تردید دارد.

تردیدهای پرز در اعلام برکناری آنچلوتی
به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی با وجود تمام شایعات موجود، تا بدین لحظه هنوز سرمربی رئال مادرید است. او البته روز جمعه از طریق مدیر برنامه هایش آگاه شد که رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم به ابقای او ندارد ولی در نشست خبری پس از بازی با ختافه همه چیز را به نشست امروز یا فردای خود با پرز موکول کرد.

او روز گذشته منتظر تماسی از سوی مدیران باشگاه رئال مادرید بود ولی این تماس هرگز گرفته نشد اما اینکه چرا پرز هنوز در اعلام خبر برکناری آنچلوتی تردید دارد را شاید بتوان در حمایت همه جانبه بازیکنان و هواداران رئال مادرید از کارلتو جستجو کرد. شاید رئیس باشگاه رئال مادرید هرگز تصور نمی کرد که آنچلوتی از چنین مقبولیت عمومی در نزد هواداران و بازیکنان تیمش برخوردار باشد.

طبق نظر سنجی های صورت گرفته در مارکا و آ اس، 73 درصد هواداران رئال، خواهان ادامه کار کارلتو هستند. بازیکنان رئال مادرید از جمله خامس، راموس، ایارامندی و در راس همه رونالدو، در چند روز اخیر و در صفحات اجتماعی خود، صراحتا از علاقمندی به ابقای آنچلوتی نوشته اند و همین، کار را برای پرز بسیار مشکل کرده است.

گزینه مورد علاقه رئال برای جانشینی آنچلوتی، رافا بنیتس است. کسی که در نظرسنجی های صورت گرفته، تنها مورد توجه 8 درصد هواداران رئال مادرید قرار دارد. آنچلوتی که هنوز منتظر تماس پرز برای مشخص کردن یک قرار ملاقات است، امروز در مصاحبه با نشریه "ایل جورناله"، تلویحا از برکناری خود سخن گفت و اینکه برای عمل جراحی باید یک سال به دور از حواشی فوتبال و مربیگری باشد.

دیدگاه‌ها