کد خبر : 1247115 | 27 خرداد 1394 ساعت 15:44 | 106.3K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش روز:

همه احتمالات نقل و انتقالاتی رئال مادرید

رئال مادرید تا بدینجا دانیلو را بصورت قطعی جذب کرده و کاسمیرو نیز از پورتو بازگردانده شده اما این تازه ابتدای راه رئال در فصل نقل و انتقالات است.

همه احتمالات نقل و انتقالاتی رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، عدم توفیق در کسب جام در فصل گذشته که باعث تغییر و تحولات کامل در کادر مربیگری رئال مادرید شد، نشان از اراده جدی کهکشانی ها برای کسب موفقیت و جبران ناکامی در فصل آینده دارد. به همین منظور، رئالی ها تا بدینجا دانیلوی برزیلی را برای دفاع راست جذب کرده اند و کاسمیرو را نیز به عنوان جانشین خدیرا از پورتو فراخوانده اند. کاسمیرو فصل گذشته بصورت قرضی برای پورتو بازی می کرد.

مارکا در گزارش ویژه ای ادعا کرده است که هدف اصلی رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات، جذب یک هافبک شاخص دیگر است. برای این منظور، رئالی ها روی کندوگبیا و نایانگولانگ، دو بازیکن موناکو و رم نظر مثبت داشتند اما جذب هر دو بازیکن منتفی شده است.

رافا بنیتس(سرمربی جدید رئال) و دستیاران پرتعدادش، در همین روز های ابتدایی حضورشان در رئال، آنالیزهای لازم روی بازیکنان موردنظرشان را انجام داده و روی سه هافبک به جمع بندی نهایی رسیده اند. پل پوگبا و ویدال از یوونتوس و نیز لوکاس بیگلیا، هافبک آرژانتینی لاتزیو.

28 می گذشته بود که رئال مادرید در واکنش به شایعه علاقه این باشگاه برای جذب پوگبا، بصورت رسمی از عدم تمایل برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داد اما دو روز پیش زیدان در مصاحبه ای فاش ساخت که رئال هنوز علاقمند به جذب این ستاره جوان فرانسوی است. در فوتبال هم تا روز آخر نقل و انتقالات هر احتمالی ممکن است.

رئال مادرید در خط دروازه نیز به دنبال جذب داوید دخیاست و به نظر می رسد که کار این انتقال در مراحل پایانی خودش باشد. در خط حمله نیز تنها کهکشانی موجود، سرخیو آگوئرو است اما جذب این بازیکن به نوعی ماموریت غیر ممکن خواهد بود. مدیران منچستر سیتی راضی به فروش او نیستند و پرز نیز قصد برهم زدن روابط حسنه با این باشگاه را ندارد. بدین ترتیب رئالی ها بازهم ترجیح می دهند روی مثلث BBC خود در فاز تهاجمی حساب کنند. با این حال تجربه ثابت کرده است که باید تا پایان مهلت نقل و انتقالات صبر کرد.

دیدگاه‌ها