کد خبر : 1248314 | 03 تیر 1394 ساعت 00:16 | 119.9K بازدید | 8 دیدگاه

گمانه‌زنی‌های درباره احتمال خداحافظی ستاره فرانسوی

احتمال خداحافظی فرانک ریبری از مستطیل سبز

با به درازا کشیدن مصدومیت فرانک ریبری و عدم پیشرفت در روند معالجه وی امروز گمانه‌زنی‌هایی در مورد پایان دوران فوتبال وی به گوش رسید.

احتمال خداحافظی فرانک ریبری از مستطیل سبز
به گزارش "ورزش سه"، چند ماه است که ستاره فرانسوی بایرن مونیخ بعد از دچار شدن به شکستگی مچ پا برای بازگشت به مستطیل سبز تقلا می‌کند.

او در 51 بازی رسمی تیمش در فصل گذشته تنها 30 بار به میدان رفت. حال روزنامه ورزشی "اکیپ" چاپ فرانسه گمانه‌زنی‌های درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال مطرح کرده است. این روزنامه در مقاله‌ای شرایط حال حاضر ریبری را با "مارکو فان باستن" که اواسط دهه 90 در میلان بازی می‌کرد، مقایسه کرد. ستاره هلندی آن دوران روسونری هم دچار آسیب دیدگی مچ پا شد و این وضع آنقدر ادامه پیدا کرد که وی سال 1995 از فوتبال کناره‌گیری کرد.

ریبری هم یازدهم مارس در دیدار بایرن برابر شاختار دونتسک در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا مصدوم شد و از آن تاریخ نتوانسته در هیچ مسابقه‌ای حضور پیدا کند. به دلیل اینکه روند معالجه این بازیکن در این مدت به نتیجه مطلوب نرسیده، پزشکان بایرن تصمیم گرفتند در روند مداوای وی تجدیدنظر کنند و قرار شد پایش را تا چهار هفته گچ بگیرند. به این ترتیب وی شروع فصل آتی که در تاریخ 14 آگوست خواهد بود را از دست می‌دهد و هنوز اصلا معلوم نیست چه زمانی آمادگی کامل خود را باز خواهد یافت.

"اکیپ" به نقل از مدیر برنامه‌های این بازیکن نوشت:" تسلیم شدن در روحیه ریبری جایی ندارد. بلکه برعکس. او دوست دارد به میادین بازگردد و برای این هدف همه تلاشش را می‌کند ولی اعتراف میکنم این شرایط اعصابش را خرد کرده است. در هر حال هدف فرانک، پایانی درخشان با پیراهن بایرن است."

دیدگاه‌ها