کد خبر : 1251324 | 19 تیر 1394 ساعت 18:18 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای پیچیده روزبه چشمی

در حالی که حدود دو هفته پیش خبر استقلالی شدن روزبه چشمی منتشر شد، اتفاق های عجیبی افتاده که ممکن است حضور او در جمع آبی‌پوشان منتفی شود.

ماجرای پیچیده روزبه چشمی
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در این ماجرا یک اشتباه بسیار بزرگ انجام داده اند و آن این است که مبلغ 370 میلیون تومان بابت رضایتنامه این بازیکن به حساب باشگاه صبا ریخته اند اما رضایتنامه او را دریافت نکرده اند. حالا سیروس محجوب مالک جدید صبا با استناد به اشتباه استقلالی ها قصد دارد قرارداد روزبه چشمی را با استقلال فسخ کند تا این بازیکن جوان فصل بعد هم پیراهن صبا را برتن کند.

با وجود تمام اشتباهاتی که استقلالی ها انجام داده اند، بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که مشکلی وجود ندارد: مگر می‌ شود ما مبلغ 370 میلیون تومان به باشگاه صبا پرداخت کرده باشیم اما سند نداشته باشیم. سند پرداختی ما کاملا مشخص است و باشگاه صبا ملزم است که رضایتنامه چشمی را پرداخت کند.

او در پایان گفت: احتمالا مالکان قبلی باشگاه آقای محجوب را در جریان کار قرار نداده اند و به همین دلیل ایشان چنین حرف هایی زده. مطمئن باشید مشکلی وجود ندارد و چشمی فصل آینده را با پیراهن استقلال بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها