کد خبر : 1251326 | 19 تیر 1394 ساعت 18:20 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

من کسی را در لیست مازاد نمی‌گذارم

تارتار: هرگز با رفتن چشمی موافق نیستم

سرمربی صبا حسابی از خبری که در مورد لیست مازاد این باشگاه منتشر شده، دلخور است و می‌ گوید کسی را به عنوان بازیکن مازاد اعلام نکرده است.

تارتار: هرگز با رفتن چشمی موافق نیستم
مهدی تارتار در این باره به "ورزش سه" گفت: متاسفانه من هرگز نام بازیکنی را در لیست مازاد باشگاه قرار نداده ام. کسانی که نام آنها منتشر شده بود، بازیکنان بزرگی هستند و من فکر می‌ کنم باید حرمت آنها حفظ شود. اگر من بازیکنی را نخواهم به صورت خصوصی به باشگاه می‌گویم که برای او دنبال تیم جدید بگردید. اتفاقی که افتاد باعث شد حرمت بین بازیکن و مربی شکسته شود.

او در مورد شرایط روزبه چشمی هم گفت: اتفاقا آقای  محجوب به محض اینکه مالکیت صبا را در اختیار گرفت، دنبال روزبه چشمی می‌ گشت. من هم موافق جدایی چشمی نبودم و فکر می‌ کنم باید او به تمرینات صبا برگردد.

سرمربی صبا در مورد اینکه باشگاه استقلال پول رضایتنامه چشمی را داده است هم گفت: پول پرداخت شده ولی رضایتنامه ای باشگاه به استقلال نداده است. روزبه چشمی بازیکنی است که ما به آن نیاز داریم و امیدوار هستم بتوانیم فصل بعد هم او را در اختیار داشته باشیم.

تارتار در پایان گفت: جا دارد که از آقای محجوب تشکر کنم چون تا قبل از اینکه ایشان بیاید شایعاتی در مورد منحل شدن صبا مطرح شده بود. در این روزها به دنبال این هستیم، سریع تیم مان را ببندیم تا بتوانیم سریع تمرینات را شروع کنیم. هنوز هم بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات مانده اند که ما در تلاش هستیم این مشکل را با خرید بازیکنان جدید حل کنیم.

دیدگاه‌ها