کد خبر : 1251474 | 20 تیر 1394 ساعت 14:49 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

چشمی:تابع تصمیم مدیران استقلال و صبا هستم

روزبه چشمی بعد از امضای قرارداد داخلی چند روزی است با استقلال تمرین می کند. البته مشکلی بابت رضایتنامه این بازیکن بوجود آمده که به نظر می رسد قابل حل است.

چشمی:تابع تصمیم مدیران استقلال و صبا هستم
روزبه چشمی یکی از شاه مهره های فصل نقل و انتقالات بود. او که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت با استقلال به توافق رسید تا پیراهن آبی به تن کند. استقلالی مبلغی را بابت پول رضایتنامه چشمی به حساب باشگاه واریز کرد تا هر چه زودتر او قرارداد داخلی اش را با استقلال امضا کند.حالا گفته می شود باشگاه صبا به خاطر تغییرات در مالکیت مخالف حضور این بازیکن در استقلال است.همین بحث و جدل های مختلفی را بوجود آورده و طی روزهای گذشته سرو صدای فراوانی را بپا کرده است. از قول چشمی هم نقل و قول هایی منتشر شده که از نظر خودش کذب است.

چشمی در گفت و گو با "ورزش سه" می گوید: من در این چند روز اخیر اصلا مصاحبه نکرده ام و نمی دانم نقل قول ها از سوی من چگونه منتشر شده است. من هر گز حرفی بابت داستان رضایتنامه ام نزدم و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

چشمی در مورد رضایتنامه اش هم صحبت می کند:چند روز قبل مدیران استقلال و صبا توافق کردند که در ازای پرداخت پول رضایتنامه من پیراهن استقلال را بپوشم.مسوولان استقلال هم این مبلغ را پرداخت کردند تا من قراردادم را امضا کنم.الان اما همه چیز تغییر کرده و من تابع قانون هستم و هر تصمیمی که مدیران باشگاه اتخاذ کنند می پذیرم.مدیربرنامه هایم هم پیگیر کارهایم است تا کارها به خیر و خوشی تمام شود.

دیدگاه‌ها