کد خبر : 1251431 | 20 تیر 1394 ساعت 12:18 | 37.4K بازدید | 2 دیدگاه

اگر شرایط فراهم شود سیدجلال را جذب خواهیم کرد

جویباری: صبا در مورد چشمی تخلف کرده است

معاون باشگاه استقلال گفت: سیدجلال حسینی بازیکن بزرگی است و اگر شرایط طوری شود که بتوانیم او را جذب کنیم این کار را انجام خواهیم داد.

جویباری: صبا در مورد چشمی تخلف کرده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ علی نظری‌جویباری که امروز در باشگاه استقلال حاضر شده بود در مورد شرایط روزه چشمی گفت: پس از اینکه مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که باید 370 میلیون به حساب باشگاه صبای قم بریزیم، این کار را انجام دادیم تا قرارداد این بازیکن صادر شود اما آنها این کار را انجام ندادند پس تخلف واقعی را باشگاه صبا انجام داده است. چون قرار بود پس از واریز پول، رضایت‌نامه چشمی صادر شود.

وی ادامه داد:‌ما نیز تمام مدارک را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دادیم تا آنها این موارد را بررسی کنند. مگر می‌شود بدون اجازه به حساب باشگاهی پول ریخت؟! حالا مالک جدید این باشگاه را خریده است به من چه ارتباطی دارد؟ چرا که اصولا من با او طرف حساب نیستم.

جویباری با رد مذاکره استقلال با دهنوی در خصوص حضور سزار در این باشگاه گفت: جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام دادیم و امیدوارم طی امروز و فردا در خصوص این بازیکن به جمع‌بندی برسیم و اگر از لحاظ مالی به توافق برسیم او به جمع استقلالی‌ها اضافه خواهد شد.

وی در مورد اسپانسر استقلال گفت: در حال رفتن به وزارت ورزش و حضور در جلسه هیأت مدیره هستم. در مورد اسپانسر نیز به نتیجه نهایی رسیدیم و امیدوارم امروز و فردا این قرارداد امضا شود تا بتوانیم از آن رونمایی کنیم.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه قبلا گفته بود از سزار اطلاعی ندارد و او را نمی‌شناسد گفت:‌مگر قرار است هر اطلاعاتی از هر کسی دارم را به شما بگویم.در برخی مواقع باید صبر کرد تا زمان همه چیز را مشخص کند.

وی یکبار دیگر درباره مذاکره با دهنوی یادآور شد: خدا را شاهد می‌گیرم یک کلام هم با او صحبت نکردم.

جویباری در خصوص اینکه آیا استقلال امسال اردوی خارجی خواهد داشت یا خیر، گفت: خیر امسال اردوی خارجی نداریم چون وضعیت اقتصادی باشگاه خوب نیست و می‌خواهیم با این کار هزینه‌ها را کم کنیم.

وی در مورد وضعیت یعقوب کریمی تصریح کرد: در مورد این بازیکن یکی دو روز دیگر صبر می‌کنیم. او با سپاهان قرارداد دارد و باید به آن پایبند باشد اما اگر رضایتنامه‌اش را از این باشگاه گرفت به طور حتم به استقلال خواهد آمد.

جویباری در پایان در مورد اینکه گفته می شود حسینی هنوز با نفت قرارداد امضا نکرده است، گفت:‌تا الان مذاکره دیگری با حسینی نداشته‌ایم اما اگر شرایط طوری شود او را هم جذب خواهیم کرد.


دیدگاه‌ها