کد خبر : 1252269 | 23 تیر 1394 ساعت 18:36 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز می توانم بازی کنم و برای فصل آینده برنامه دارم

مسعود زارعی: انتظار هواداران بیشتر از این است

هواداران پرسپولیس او را با خاطره درخشش در هفته های پایانی لیگ ششم و در نهایت با آخرین قهرمانی شان به خاطر می آورند. بال راستی که اکنون فراموش شده است.

مسعود زارعی: انتظار هواداران بیشتر از این است
به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست سابق پرسپولیس که در چند فصل گذشته با حضور در تیم های مختلف به دنبال بازگشت به دوران اوجش با پرسپولیس بود ادعا می کند پرسپولیس باید برای حضوری پرقدرت در فصل آینده تدارک بهتری ببیند تا انتظار هواداران را برآورده کند: دلم برای پرسپولیس تنگ شده و خیلی دوست دارم آنها دوباره موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شوند. آخرین قهرمانی این تیم به سالی مربوط می شود که در این تیم حضور داشتم و واقعا شرایط فوق العاده ای داشتیم و خاطره بزرگی را رقم زدیم. به نظرم پرسپولیس در این فصل از نظر یارگیری تاکنون طبق نیازهایش عملکرد خوبی داشته و البته در چند پست دیگر نیاز به بازیکن دارد و هواداران انتظار دارند در میانه های فصل آینده دوباره شاهد عملکرد ضعیف تیم شان و ادعای اینکه در امر بازیکن موفقیت نداشته اند نباشند و مطمئنا طاقت همه پرسپولیسی ها برای کسب قهرمانی بیشتر این است.

وی ادامه داد: پرسپولیس از نظر کادرفنی شرایط خوبی دارد و به نظرم در فصل گذشته برانکو علیرغم اینکه دیر به تیم اضافه شد اما موفق شد نتایج خوبی کسب کند و در ادامه و در این فصل می تواند با پیشبرد برنامه های این مربی به نتایج بهتری در فصل جدید دست یابد.

مسعود زارعی درباره وضعیت خودش نیز گفت: فصل گذشته در راه آهن حضور داشتم و اکنون نیز مشکلی از نظر بدنی ندارم. هنوز فوتبالم تمام نشده و با شرایطی که در لیگ برتر می بینم می توانم هنوز بازی کنم. چند پیشنهاد از لیگ دسته اول دارم و احتمالا فصل آینده را در لیگ دسته اول حضور داشته باشم. انگیزه ام هنوز تمام نشده و می خواهم در فصل آینده با شرایط خوبی در فوتبال حاضر باشم و با تصمیمی خوب تیم آینده ام را انتخاب کنم.

بال راست سابق پرسپولیس در پایان گفت: با این شرایط ادامه بازی ام در لیگ برتر نامشخص است و شاید در لیگ آزادگان به فوتبال بپردازم و برنامه های زیادی دارم. برای هواداران پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها