کد خبر : 1254945 | 04 مرداد 1394 ساعت 17:40 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ

تیاگو موتا: می خواهم برای اتلتیکو بازی کنم

تیاگو موتا بصورت علنی اعلام کرد که دیگر تمایلی برای ادامه حضور در پاری سن ژرمن ندارد و اتلتیکو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

تیاگو موتا: می خواهم برای اتلتیکو بازی کنم
به گزارش "ورزش سه"، موتا که شب گذشته اولین بازی پیش فصل خود برای پاری سن ژرمن را مقابل چلسی انجام داد، در مصاحبه با اکیپ از تمایلش برای ترک باشگاه پاریسی خبر داد.

او گفت:" هدف من جدایی از پاری سن ژرمن است. من همیشه صادقانه حرف زده ام. رئیس باشگاه و سرمربی از این مساله آگاهند و در این مورد با آنها صحبت کرده ام. آنها می دانند که من به انگیزه ای جدید نیاز دارم و دوست دارم به این هدف خودم در یک باشگاه سطح اول اروپایی دیگر برسم.
البته باید با مالک باشگاه (الخلیفه) صحبت کنم و هر دو با هم یک راه حل خوب پیدا کنیم. در نهایت، جدایی من بستگی به مالک باشگاه دارد. با وجود اینکه موقعیت پاری سن رمن را درک می کنم اما مطمئنم که پس از مذاکره رودررو، جدایی من ممکن خواهد شد."

موتا در مورد مقصد بعدی خود گفت:" نام باشگاهی که مدنظرم است در رسانه ها فاش شده است. با اتلتیکو مادرید صحبت کرده ام و دوست دارم برای این تیم بازی کنم. سابقه حضور در این تیم را دارم. حضوری که به دلایلی ناموفق بود و حالا می خواهم جبران کنم. همین مساله، چالش جذابی برای من خواهد بود."

لازم به ذکر است که موتا در اسپانیا، سابقه 6 فصل بازی برای بارسلونا بین سال های 2001 تا 2007 و یک فصل بازی برای اتلتیکو در فصل 2007-2008 را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها