کد خبر : 1258311 | 17 مرداد 1394 ساعت 15:45 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته قرارداد قلعه‌نویی ثبت می‌شود

پیشگاه‌هادیان: بازیکنان ملوان تمرکز نداشتند

معاون ورزشی باشگاه ملوان گفت: قرارداد امیر قلعه‌نویی این هفته در هیات فوتبال گیلان ثبت می‌شود.

پیشگاه‌هادیان: بازیکنان ملوان تمرکز نداشتند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمود پشگاه‌هادیان، در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما در ابتدای مسابقات تمرکز لازم را نداشتند. البته باید قبول کرد که استقلال 40 روز است که تمرین می‌کند و تمرینات ملوان خیلی کمتر بوده است. استقلال 7 بازی تدارکاتی پیش از فصل داشته اما ما دومین بازی خودمان را مقابل استقلال انجام دادیم.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما هم نتوانستند کیفیت مورد نظرشان را در زمین اجرا کنند. با این حال با تدابیری که قلعه‌نویی برای ملوان در نظر می‌گیرد و جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم برطرف خواهد شد. قرار است با نظر قلعه‌نویی دو بازیکن خارجی بگیریم.

پیشگاه‌هادیان در مورد وضعیت حضور میثم بائو در ملوان گفت: حضور بائو در ملوان منتفی شده است. یکسری از هواداران نساجی خواهان حضور بائو در این تیم بودند و با توجه به اینکه گیلان و مازندران روابط خوبی باهم دارند بائو به تیم نساجی رفت. ما هم قرار است دو بازیکن خارجی در اسرع وقت جذب کنیم.

معاون ورزشی باشگاه ملوان درمورد وضعیت قرارداد امیر قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی با باشگاه ما قرارداد دارد و این هفته قراردادش را در هیات فوتبال گیلان ثبت خواهد کرد و از بازی آینده روی نیمکت ملوان خواهد نشست.

دیدگاه‌ها