کد خبر : 1261894 | 01 شهریور 1394 ساعت 15:48 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان داخلی جایگزین خارجی‌ها می‌شوند؟

احتمال قطع همکاری اوکتاویو

به نظر بعید است سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران به ایران بازگردد و گویا قرار است یک مربی داخلی جایگزین او شود.

احتمال قطع همکاری اوکتاویو
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فدراسیون فوتبال که همواره با مشکلات مالی روبه‌رو بوده به نظر می‌رسد تداوم این مسائل در انتخاب سرمربیانی چون فوتبال ساحل و فوتسال اثر گذاشته باشد چرا که اخیراً به گوش می‌رسد که مارکو اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قرار نیست به ایران بازگردد و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار است یک گزینه داخلی برای تیم ملی معرفی کند.

اکتاویو هم‌اکنون در برزیل حضور دارد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم در آبان‌ماه قرار است در رقابت‌های جام بین قاره‌ای در امارات شرکت کند.

همچنین در فوتسال هم تیم ملی منتظر بازگشت خسوس کاندلاس است و قرار است این مربی اسپانیایی تا فردا جواب نهایی خود را در خصوص بازگشتش به مسئولان بدهد هرچند که گفته می‌شود اگر خسوس به ایران بازنگردد کمیته فوتسال مذاکراتی با مارکوس سوراتو انجام داده است اما بعید به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال با حضور مربی خارجی غیر از خسوس موافقت کند به نظر می‌رسد در صورت عدم حضور خسوس در ایران کادر ترکیبی از مربیان ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.

فدراسیون فوتبال تمرکز بیشتر خود را روی تیم ملی دارد تا بتواند شرایط را برای آمادگی این تیم در رقابت‌های جام جهانی آماده کند.


دیدگاه‌ها