کد خبر : 1262224 | 02 شهریور 1394 ساعت 16:59 | 92.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته اخلاق پرونده جدید قهرمانی را بست :

حرفهای دادکان کاملا دروغ است !

رییس کمیته اخلاق اظهارات جنجالی رییس سابق فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد .

حرفهای دادکان کاملا دروغ است !
به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر محمدزاده در خصوص اظهارات دادکان در برنامه تلویزیونی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: بررسی و تحقیقات خود را در خصوص اظهارات محمد دادکان مبنی بر اینکه یک مسئول از داور بازی خواسته بود تا نتیجه یک مسابقه را در آورد، انجام داده و از داور مذکور( محسن قهرمانی) خواستیم تا توضیحات لازم را اعلام کند. این داور به صورت کتبی و شفاهی اعلام کرد هیچگونه صحبتی در این خصوص با فردی نکرده ام و این موضوع را کاملا تکذیب می کنم. در واقع طبق اظهاراتی که قهرمانی کتبا و شفاهی در اختیار کمیته اخلاق گذاشته است، اظهارات محمد دادکان کاملا کذب و بی اساس است.

جالب اینکه سابت فدراسیون در تنظیم این خبر بدون اشاره به سمت یا اسم کوچک رییس فدراسیون ، مطلب را برخلاف عرف این جوابیه ها تنظیم کرده است.

فدراسیون فوتبال که از حرفهای دادکان برآشفته شده است ، برای عادی نشان دادن شرایط به محسن قهرمانی قضاوت داده و او این هفته در بازی ملوان – گسترش را سوت می زند . ظاهرا قرار نیست موضوعی که مربوط به فصل های گذشته لیگ است ، مورد بررسی مجدد قرار بگیرد وبنابراین پرونده از سوی کمیته اخلاق بسته شده است . دادکان در حضور کفاشیان اعلام کرده بود قهرمانی به وی درباره سفارش ویژه فدراسیونی ها برای درآوردن یک بازی صحبت کرده بود و کفاشیان ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع قول پیگیری این مسئله را داد، اما در نهایت این متن خشک پایان پرونده ایست که بهتر بود جدی تر پیگیری می شد.

دیدگاه‌ها