کد خبر : 1262444 | 03 شهریور 1394 ساعت 16:31 | 26.6K بازدید | 6 دیدگاه

توضیح مجدد غیاثی درباره حرفهای قهرمانی

عسگری شاهد ادعای دادکان است

رضا غیاثی بار دیگر تاکید کرد که به طور قطع محسن قهرمانی درباره تحت فشار قرار گرفتن برای مدیریت کردن نتیجه دیدار استقلال و استیل آذین سال های واپسین دهه 80، با او و حسین عسگری حرف زده است.

عسگری شاهد ادعای دادکان است
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته محمدزاده رئیس کمیته اخلاف فدراسیون اعلام کرد که براساس نامه نوشته شده قهرمانی به کمیته اخلاق مبنی بر ادعای دروغ دادکان؛ مساله کان لم یکن است و دادکان دروغ می‌ گوید و قهرمانی راست! در این حالت غیاثی توضیح داد: قبلا هم گفتم آقای قهرمانی، به من هم گفت که برای داوری بازی استقلال و استیل آذین از او خواسته شده تا نتیجه را کنترل و مدیریت کرده و یا به اصطلاح آن را درآورد.

غیاثی ادامه داد: درباره ادعای قهرمانی به من شکی وجود ندارد اما من گفتم ایشان، شخصی که از قهرمانی خواسته در نتیجه دخالت کند را کسی دیگر به من معرفی کرده و به آقای دادکان کس دیگری اعلام کرده است.

غیاثی افزود: برای اینکه یک هزارم درصد به حافظه ام شک نکرده باشم دیروز صبح با آقای عسگری تماس گرفتم و پرسیدم، فلانی یادت هست قهرمانی چنین گفته و آقای عسگری هم بر صحت دعوی من تاکید داشت و من مطمئن شدم حافظه ام یک هزارم درصد هم خلل ندارد.

غیاثی در تاکید بر صداقت دادکان گفت: اگر دادکان بخواهد سیاهی و فساد را در فوتبال اثبات کند نیازی به اسم آوردن از قهرمانی ندارد، اما حس می‌ کنم روزگار غریبی شده است. حداقل می‌ گویم دادکان نه نیازی به مدرک گرفتن از قهرمانی دارد و نه تا به حال دروغ گفته است، به نظر من گفتن این جمله که دادکان دروغ می‌ گوید خودش یک دروغ بزرگ است.

دیدگاه‌ها