کد خبر : 1265956 | 18 شهریور 1394 ساعت 15:30 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام آمادگی دبیرکل برای انتخابات فدراسیون

اسدی: استقلالی‌ها ریسک تصمیم‌شان را بپذیرند

دبیرکل فدراسیون فوتبال از حضور احتمالی اش در انتخاب اسفندماه برای ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.

اسدی: استقلالی‌ها ریسک تصمیم‌شان را بپذیرند
علیرضا اسدی به ورزش سه گفت که استقلالی ها باید مسوولیت ریسکی که در قبال پروپجیچ کرده اند را بپذیرند.

استعفای اعضای کمیته اخلاق

اول من باید این را بگویم که این موضوع در رسانه ها اعلام شده است و چون ما هنوز با استعفای آنها موافقت نکرده ایم نمی‌ توان در این مورد حرفی زد اما احکام قضایی چند جنبه دارد؛ یکی این است که رکن قضایی از نظر قانون حکمی را برای افراد صادر می‌ کند و البته یک مدیر هم بر اساس مصلحت ممکن است به یک حکم واکنش نشان دهد. البته هنوز استعفای اعضای کمیته اخلاق به صورت رسمی به دست ما نرسیده است.

همه در برابر قانون یکسان هستند

به نظر من هم برابر قانون یکسان هستند و اینطور نیست که به خاطر چند نفر حکم صادر شده را زیر پا بگذاریم، به عنوان مثال اگر یک بازیگر معروف قتلی را مرتکب بشود، همه انتظار دارند که او هم مثل افراد عادی مجازات بشود. اما در مورد ماجرایی مثل خالکوبی عرف جامعه این ماجرا را نمی‌پذیرد و به نظر من همه باید آن را قبول کنند. البته یکی از بازیکنان تیم ما که انسان بسیار خوبی هم هست، در کشور دیگر زندگی کرده و خب طبیعی است که با شرایط کشور ما آشنایی ندارد.

به ماجرای کمیته اخلاق دامن زده شد

متاسفانه به دعوت کمیته اخلاق از اشکان دژاگه و سردار آزمون دامن زده شد. کمیته اخلاق این دو نفر را فقط دعوت کرده بود ولی این ماجرا بی خود بزرگ شد. چه کسی گفته که کمیته اخلاق گفته آنها را محاکمه کند که در برابر آن اینقدر واکنش نشان داده شد. این چیزی است که باعث شد این رأی کمی بزرگ شود در حالی که ماجرا خیلی هم مهم نبود. مثل این می‌ ماند که من دلم برای علی دایی تنگ شود و او را به فدراسیون دعوت کنم اما همه شایعه درست کنند که او قرار است سمتی بگیرد.

برای پروپجیچ خیلی حساسیت به خرج دادیم

من به طور کامل در جریان ماجرای پروپجیچ هستم برای اینکه هیچ حرف و حدیثی در عقد قرارداد او به وجود نیاید، ما با فیفا چندبار نامه نگاری کردیم و اتفاقا در ماجرای این بازیکن بیشتر از حد عادی وسواس به خرج دادیم تا مشکلی پیش نیاید.

استقلالی ها ریسک کاری که کرده اند را بپذیرند

استقلالی ها به فدراسیون فوتبال تعهد داده اند که مسوولیت هر اتفاقی که در رابطه با پروپجیچ بیافتد را می‌ پذیرند. احتمالا مدیرعامل استقلال به مسوولان حقوقی باشگاهش اعتماد دارد و به همین دلیل ریسک کرده است. آقای افشارزاده ریسک کرده و باید خطر آن را هم بپذیرد.

تکلیف شود در انتخابات شرکت می‌کند

وضعیت من طوری است که معلوم نیست که در همین پستی که دارم هم ماندگار باشم. اما هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات نگرفته ام، اگر ببینم که کاندیداهایی که برای فدراسیون فوتبال می‌ جنگند، فوتبالی هستند و می‌توانند کار را بهتر از من انجام دهند هرگز ورود نمی‌کنم. اما طبیعی است که اگر ببینم افراد اصلح روی کار نیامده اند، جلو می‌ آیم تا به فوتبال کمک کنم.

دیدگاه‌ها