کد خبر : 1265997 | 18 شهریور 1394 ساعت 18:02 | 39.2K بازدید | 2 دیدگاه

نصیرزاده:هرکس مشکلی با پروپجیج دارد برود فیفا!

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید در سیستم تی ام اس تنها تاریخ فسخ قرارداد ثبت می شود نه ساعت فسخ قرارداد و در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال نیز فقط تاریخ ثبت شده است.

نصیرزاده:هرکس مشکلی با پروپجیج دارد برود فیفا!
به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده که این روزها به دلیل قرارداد پروبچیچ، بازیکن کروات تیم استقلال، مورد هجوم سوال رسانه های مختلف قرار گرفته است در رابطه با ساعت فسخ قرارداد این بازیکن گفت: اینکه بعضی از دوستان مسئله ساعت را مطرح می کنند برای من بسیار جالب است چرا که در سیستم تی ام اس تنها تاریخ فسخ قرارداد یک بازیکن ثبت می شود و ساعت این موضوع ابدا مهم نیست.

وی ادامه داد: در مورد تاریخ نیز باید بگویم که فیفا به ما نامه داد و در آن نامه که به امضای مدیر امور حقوقی و رئیس وضعیت بازیکنان در فیفا رسیده است قید شده که تاریخ فسخ قرارداد این بازیکن روز 23 جولای است و در این مورد نیز تنها همین موضوع اهمیت دارد. این تاریخ را از آلبانی به آنها اعلام کردند و فیفا نیز به ما اعلام کرد.

وی در رابطه با عدم رسانه ای کردن این نامه گفت: اصلا نیازی نیست که این کار را بکنیم چرا که در آن صورت هر اتفاقی می افتد هرکسی نیاز به ارائه مستندات پیدا می کند، مهم این است که ما از فیفا استعلام خواسته ایم و آنها نیز به ما اعلام کرده اند. دوستانی ها که می خواهند در این مورد پلیس بازی دربیاورند و شاکی هستند بروند به فیفا شکایت کنند.

نصیرزاده در رابطه با شباهت این انتقال با دخیا، دروازه بان تیم منچستر یونایتد گفت: اتفاقا آن موضوع کاملا با این موضوع متفاوت است و برای روشن روشدن اذهان عمومی می گویم که در قضیه دخیا که انتقال از یک باشگاه به باشگاه دیگری است باید پنجره باز باشد. بازیکنی که قرارداد خود را فسخ می کند حتی بعد از بسته شدن پنجره نیز می تواند به تیم دیگری برود، این موضوع تنها یک شرط دارد و آن هم اینکه پنجره کشوری که آن بازیکن می رود باز باشد و زمانی که پروبچیچ به ایران آمد پنجره نقل و انتقالات ایران باز بود.

دیدگاه‌ها