کد خبر : 1265982 | 18 شهریور 1394 ساعت 17:12 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرکس دوست دارد شکایت کند

نظری: بابت پروپجیچ تعهدی به فدراسیون نداده‎ایم

معاون باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که این باشگاه مسوولیت جذب پروپجیچ را به هیچ عنوان قبول نخواهد کرد.

نظری: بابت پروپجیچ تعهدی به فدراسیون نداده‎ایم
به گزارش "ورزش سه"، ماجرای حضور پروپجیچ در استقلال هر روز شکل پیچیده تری به خود می‌ گیرد و عده ای از اهالی فوتبال از غیرقانونی بودن حضور او در این تیم حرف می‌ زنند. اسدی دبیرکل فدراسیون امروز در گفت‌وگو با ورزش سه اعلام کرد که مسوولیت بازی دادن به پروپجیچ به عهده باشگاه استقلال است چون آنها به فدراسیون و سازمان لیگ تعهد داده اند.

علی نظری جویباری در واکنش به حرف های اسدی گفت: ما هیچ تعهدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نداده ایم، ما فقط یک تعهد داده ایم و آن هم این است که مدارکی که در اختیار سازمان لیگ قرار داده ایم، جعلی نباشد. روی حرفمان هم هستیم اما ما کوچکترین تعهدی برای بازی دادن به پروپجیچ به فدراسیون و سازمان لیگ نداده ایم.

او ادامه داد: ما زمانی که می‌ خواستیم با پروپجیچ قرارداد امضا کنیم از علی کفاشیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، شهبازی و کاظمی اجازه رسمی گرفتیم شما بگویید دیگر چکار باید می‌کردیم که نکرده ایم.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌ شود فیفا در مقابل ماجرای پروپجیچ سکوت کرده است هم گفت: این حرفی که من به شما می‌ زنم عین نامه فیفا به باشگاه استقلال است، آنها به ما نامه زدند که ما تا حالا با همچین موردی روبه‌رو نشده ایم و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشور خودتان باید در مورد بازی گرفتن از این بازیکن تصمیم بگیرد. اگر حضور او غیرقانونی بود، سازمان لیگ نباید برای این بازیکن کارت بازی صادر می‌کرد.

نظری ادامه داد: پروپجیچ به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمده و اصلا ما می‌ توانستیم همین امروز او را جذب کنیم پس خودتان ببینید که ما هیچ کار غیرقانونی در این باره انجام نداده ایم و هیچ اتفاقی هم برای استقلال نخواهد افتاد.

معاون باشگاه استقلال در پایان در مورد شکایت احتمالی باشگاه ها از استقلال هم گفت: هر کسی می‌ خواهد برود و شکایت کند اما ما تمام مدارکی که داده ایم قانونی است و ترسی هم از شکایت باشگاه ها نداریم. آنها آزاد هستند که هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

دیدگاه‌ها