کد خبر : 1268126 | 27 شهریور 1394 ساعت 10:22 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

قاسمی: می‌توانم در آینده جردن باروز را شکست دهم

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی گفت: اگر مقابل جردن باروز آمادگی بدنی زمان انتخابی تیم ملی را داشتم مطمئنا می‌توانستم او را شکست دهم.

قاسمی: می‌توانم در آینده جردن باروز را شکست دهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا قاسمی درباره عملکردش در مسابقه‌های جهانی لاس‌وگاس و کسب عنوان پنجمی در این رقابت‌ها اظهار کرد: برای کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی زحمات زیادی کشیدم و تمرین‌های سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتم. توانستم به خوبی وزنم را کم کنم و با شرایط روحی و روانی نسبتا خوبی پا به این مسابقه‌ها بگذارم اما متاسفانه نتوانستم به مدالی که دوست داشتم برسم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی افزود: کشتی به کشتی عملکردم بهتر شد و توانستم با جو مسابقه‌ها خو بگیرم. مقابل دو کشتی‌گیری که بازنده شدم نیز به هیچ وجه برای باخت به روی تشک نرفتم و تنها هدفم پیروزی بود اما به دلیل کم‌تجربگی مقابل آنها بازنده شدم. البته حریفانم نیز واقعا بهتر از من بودند و تجربه بیشتری در رقابت‌های جهانی داشتند.

وی درباره باخت در مرحله رده‌بندی و از دست دادن مدال برنز نیز گفت: در آن مسابقه کشتی از دستم در رفت. وقتی مقابل حریف فن 4 پوئنه خوردم واقعا انتظار آن را نداشتم و باعث شد ادامه کار برایم خیلی مشکل شود و در نهایت به عنوان پنجمی بسنده کردم.

قاسمی درباره شکست مقابل جردن باروز آمریکایی و ارزیابی خود از این مبارزه گفت: جردن باروز واقعا آمادگی بالایی داشت و با سرعت بالا حرکات انفجاری انجام می‌داد. من در تایم اول مقابل او گیج و گنگ بودم و نتوانستم آن طور که باید از او امتیاز بگیرم اما در ادامه اگر حواسم را جمع می‌کردم حتی می‌توانستم از پس او بربیایم و او را شکست دهم اما در این مبارزه آمادگی زمان انتخابی تیم ملی را نداشتم. اگر شرایطم بهتر بود، مطمئنا می‌توانستم او را شکست دهم. هنوز هم معتقدم در آینده اگر بار دیگر با باروز روبه‌رو شوم، می‌توانم شکستش دهم.


دیدگاه‌ها