کد خبر : 1269044 | 30 شهریور 1394 ساعت 15:59 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

فان خال: همه دیدند که یونایتدمیتواند قهرمان شود

منچستریونایتد روز گذشته در زمین ساوتهمپتون، به برتری جالب توجه 3-2 دست یافت تا با 13 امتیاز، پس از منچسترسیتی، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

فان خال: همه دیدند که یونایتدمیتواند قهرمان شود
به گزارش "ورزش سه"، این دومین برد متوالی یونایتدها در لیگ جزیره بود و حالا آنها خود را در اندازه های یک تیم مدعی قهرمانی نشان داده اند.
لوئیس فان خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ، در مورد برد شیرین برابر ساوتهمپتون به اسکای اسپورتس گفت:" پیروزی خارج از خانه برابر ساوتهمپتون، نتیجه فوق العاده ای بود. ما به همه نشان دادیم که قابلیت قهرمان شدن را داریم. همیشه گفته ام که ما باید پیشرفت کنیم. سال گذشته چهارم شدیم و اگر امسال سوم شویم هم خود یک پیشرفت محسوب می شود؛ با این حال ما برای قهرمانی خواهیم جنگید.

سال گذشته هم خیلی به قهرمانی نزدیک شده بودیم. اگر در بازی خارج از خانه برابر چلسی پیروز می شدیم، شاید در ادامه قهرمان هم می شدیم اما در آن مسابقه ما حتی نتوانستیم یک گل به چلسی بزنیم که مایوس کننده بود.
یک تیم مدعی قهرمانی باید در بازی های بزرگ موفق به گلزنی بشود. در زمین ساوتهمپتون اگر گل مساوی را نمی زدیم، شرایط عوض می شد. آنها در 15 دقیقه اول می توانستند 2-0 پیش بیفتند."

دیدگاه‌ها