کد خبر : 1270034 | 03 مهر 1394 ساعت 19:28 | 258.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقاومت یک نیمه ای راه‌آهن

استقلال 3 - راه‌آهن 3؛ تساوی جنجالی

در مسابقه ای که اشتباهات داوری حرف اول آن بود، استقلال موفق نشد راه‌آهن 10 نفره را شکست دهد و فاصله خود را با سپاهان و استقلال‌خوزستان بیشتر کند.

استقلال 3 - راه‌آهن 3؛ تساوی جنجالی
به گزارش "ورزش سه"، این بازی با 2 گل برق آسای راه‌آهن آغاز شد اما آبی ها با دو سوت بحث برانگیز قبل از پایان نیمه اول با پنالتی های امید ابراهیمی بازی را به تساوی کشاندند. در نیمه دوم بازی هم راه‌آهن با گل فرجی از استقلال پیش افتاد اما آرش برهانی گل پایانی بازی را خیلی زود زد تا تلاش دو تیم پس از این گل بی نتیجه بماند و استقلال امتیازات را با راه‌آهن تقسیم کند.

استادیوم آزادی، ساعت 18:30
داور: حسین زرگر کمک ها: محمدرضا منصوری، جواد مداح
اخطار: حنیف عمران زاده 20 - استقلال - ایگور ننزیچ 35 - راه‌آهن
اخراج: 45 ایگور ننزیچ - راه‌آهن

1041278

استقلال:
 مهدی رحمتی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، کرار جاسم(77- پروپجیچ)، خسرو حیدری، آرش برهانی (60- جابر انصاری) و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

راه آهن:

ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، فرشاد فرجی، بهادر عبدی( 65 -سید حسین کریمی)، سیامک کوهنورد، سباستیناستر وال( 45+2 رمضانیان)، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، حمیدرضا دیوسالار و امین منوچهری(82 - کاظم برجلو)
سرمربی: مهدی تارتار

شرح بازی:

تساوی پرگل، آخرین نتیجه ای بود که ممکن بود در این بازی به ذهن شما برسد. اما راه‌آهن قعرنشین با سرمربی جدیدش مسابقه را توفانی آغاز کرد و با حملات سریع با نتیجه 2 ـ صفر از استقلال پیش افتاد. آنها دقایقی بعد می‌ توانستند سومین گل را به ثمر برسانند اما ضربه محمدی به تیر دروازه رحمتی نشست. استقلال که تحت تاثیر حریف قرار گرفته بود، در یک ضدحمله و برخورد مشکوک شهباززاده و ننزیچ صاحب یک پنالتی شد و فاصله را کم کرد. آنها قبل از سوت پایان نیمه اول نیز روی برخورد ننزیچ و مجیدی، حریف را 10 نفره دیدند و با گل ابراهیمی به بازی برگشتند. در نیمه دوم و در حالی که همه انتظار داشتند استقلال راه‌آهن 10 نفره را به چهارمیخ بکشد، این اتفاق رخ نداد و برعکس شاگردان تارتار بودند که یک گل به استقلال زدند. اما آنها با یک یار کمتر توانایی حفظ نتیجه را نداشتند. استقلال که گل تساوی را خیلی زود به ثمر رساند، در ادامه بازی، به جریان مسابقه مسلط شد اما از موقعیت های خود استفاده نکرد تا نتیجه این بازی تساوی باشد. نتیجه ای که بعد از 3 پیروزی خوب این تیم چندان به دل هواداران ننشست بخصوص که راه‌آهن شجاعانه و درخشان بازی کرد.

شرح گل:

1-0 راه آهن: بازهم فرار فوق العاده میلاد محمدی و پاس زیبایش به بهادر عبدی زمینه ساز گل اول راه آهن شد. بهادر عبدی بدون صبر ضربه اش را به سمت دروازه زد و از مهدی رحمتی هم کاری برنیامد.
2-0 راه آهن: استر ندوال از روی نقطه پنالتی و در خلاف جهت حرکت رحمتی دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.
2-1 استقلال: امید ابراهیمی از نقطه پنالتی و در شرایطی که ننزیچ مسیر توپ را به درستی حدس زده بود اختلاف را به حداقل رساند.
2-2 استقلال: امید ابراهیمی بازهم از روی نقطه پنالتی دروازه راه آهن برای بار دوم باز کرد.
3-2 راه آهن: فرشاد فرجی از سمت چپ فرار کرد و شوت دیدنی اش از کنار دست مهدی رحمتی به گل سوم راه آهن تبدیل شد، رحمتی روی این گل واکنش خوبی نداشت.
3-3 استقلال: آرش برهانی در شلوغی محوطه جریمه به توپ رسید و شوتش را به یک ضربه دقیق و دور از دست رمضانیان وارد دروازه راه آهن کرد تا در بازگشت خود به ترکیب استقلال به گل برسد.

1041277

دقایق حساس:

دقیقه 6 : کرار جاسم توپ را در موقعیت مناسب به سجاد شهباززاده رساند اما او توپ را به بی دقتی به بالای دروازه زد.
دقیقه 10: فرار فوق العاده مهرداد محمدی باعث شد که با دروازه استقلال تک به تک بشود اما مهدی رحمتی با پا دروازه استقلال را نجات داد.
دقیقه 11: آرش برهانی به زیبایی به عمق دفاع راه آهن زد اما هنگامی که می خواست ضربه آخر را بزند مدافع راه آهن توپ را از زیر پایش تک کرد.
دقیقه 19 : کرار در پشت محوطه جریمه دو مدافع راه آهن را دریبل زد اما شوت آرامش را ننزیچ به راحتی مهار کرد.
دقیقه 20 : بازهم فرار از عمق مهرداد محمدی باعث شد که حنیف روی او خطای پنالتی انجام بدهد.
دقیقه 24 : سانتر خسرو حیدری از روی نقطه کرنر را جنیف عمران زاده با بی دقتی به بالای دروازه زد.
دقیقه 28 : سانتر میلاد محمدی را بردارش مهرداد محمدی به ضربه زیبا روانه دروازه کرد و در حالی که رحمتی نظاره گر صحنه بود توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 35 : پاس عمقی آرش برهانی به سجاد شهباززاده رسید و دروازه بان راه آهن در موقعیتی مشکوک روی او خطای پنالتی کرد.
دقیقه 39 : فرار عالی شهباززاده و شوت دقیقش می رفت که وارد دروازه شود اما میلاد محمدی در آخرین لحظه تکل کرد تا استقلال بهترین فرصت را برای مساوی کردن بازی از دست بدهد.
دقیقه 45+1 :ایگور ننزیچ با آرنج میثم مجیدی را زد تا هم اخراج شود و هم استقلال صاحب دومین پنالتی خود بشود.
دقیقه 51 : آرش برهانی در محوطه جریمه به زمین خورد و در حالی که این صحنه نسبت به دوخطای قبلی استقلال بیشتر خطا نظر می رسید، داور ادامع بازی تشخیص داد.
دقیقه 69 : مهرداد محمدی توپ با رحمتی تک به تک شد و توپ را بالای سر او فرستاد او شوتش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 71 : فرار عالی کرار از سمت چپ و پاس او به جابر انصاری رسید اما این بازیکن با بی دفتی این موقعیت عالی را خراب کرد.
دقیقه 72 : سانتر خسرو حیدری از نقطه کرنر با پاس عمران زاده همراه شد اما امین حاج محمدی با ضربه سر کم قدرت توپ را به دست های رمضانیان فرستاد.
دقیقه 75 : کرار در موقعیت عالی گلزنی می رفت که گل پیروزی استقلال را بزند اما در آخرین لحظه تکل مدافع راه آهن اجازه زدن اولین گل فصل را از هافبک عراقی استقلال گرفت.
دقیقه 77 : سانتر خسرو حیدری را میثم مجیدی به ضربه سر به بیرون فرستاد و در حالی که امین حاج محمدی دروازه راه آهن را باز کرد، داور صحنه را آفساید تشخیص داد.
دقیقه 82 : شوت دقیق جابر انصاری را رمضانیان با کف دست به بیرون کشید تا استقلال بهترین فرصت را برای جلو افتادن از حریف از دست بدهد.

بهترین بازیکن:

برادران محمدی با ارائه یک نمایش خاطره انگیز تاثیر بسیاری در کسب امتیاز از صدرنشین داشتند. این دو اگر کمی خوش شانس تر بودند، می‌ توانستند سرداران فاتح این دربی کوچکتر شهر تهران باشند.

اتفاق ویژه:

 قضاوت نامتعادل حسین زرگر داور بازی هر دو تیم به خصوص راه‌آهن را عصبی کرد. زرگر دو پنالتی بی جهت برای استقلال گرفت و در نیمه دوم گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد تا هر دو تیم را از خود شاکی کند.

دیدگاه‌ها