کد خبر : 1271105 | 07 مهر 1394 ساعت 11:39 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

3 عامل باعث بحران مالی استقلال شد

سبک‌دست: منتظر پرداختی سازمان لیگ هستیم

عضو کمیته اقتصادی باشگاه استقلال گفت: سه ماه از شروع لیگ گذشته و ما منتظر پرداختی سازمان لیگ به باشگاه هستیم.

سبک‌دست: منتظر پرداختی سازمان لیگ هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شاهرخ سبک دست در مورد اینکه آیا از ابتدای فصل تا کنون سازمان لیگ پولی به این باشگاه داده است یا خیر اظهار داشت: تا جایی که می دانم سازمان لیگ هم مشکلات خاص خود را دارد اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال روی پول محل درآمدهای خود حساب کرده است منتظر پرداختی از طرف سازمان لیگ هستیم. البته می دانم که آقای تاج حواسش به امور هست اما قطعا خود او هم می داند که باشگاهی مثل استقلال مجبور است روی این منبع درآمدی خود حساب کند.

وی در خصوص اینکه چرا باشگاه استقلال دچار بحران مالی شده است گفت: ما به سه دلیل دچار مشکل شدیم. مورد اول پرداخت نشدن پرداختی از سوی سازمان لیگ بوده است. بحث دوم بدقولی شرکت ریرا در پرداخت پول به باشگاه بود که همین مسئله در نهایت منجر به فسخ قرارداد با این شرکت شد. مورد سوم هم این است که خیلی از تعهداتی که به بازیکنان داده شده قبل از ورود من به باشگاه بوده و این تعهدات در شرایطی صورت گرفته که میزان درآمدزایی و منابع مالی ما مشخص نبوده است. در هر صورت ما روی بخش درآمدزایی خود در سازمان لیگ حساب کردیم و امیدواریم که سازمان لیگ مساعد لازم را داشته باشد هر چند که تا الان هم زحمات خود را کشیده است.

سبک دست در مورد مسئله ریوالدو و اینکه 40 هزار دلار از 80 هزار دلار پول دریافتی به این بازیکن معلوم نیست به چه کسی رسیده است گفت: به نظر من با توجه به مشکلات مالی که داریم شاید بهتر بود به یک بازیکن 80 هزار دلار نمی دادیم. ما می توانستیم با توجه به اینکه دو سه بازیکن خارجی دیگر هم داریم و مشکلات دیگری هم هست این پول را مدیریت می کردیم و بهتر در تیم تقسیم می شد تا کسی هم گله مند نباشد. پول ریوالدو از منابع محدود باشگاه خرج شده و بهتر است که ما در خرج کردن پولهایی که به زحمت بدست می آید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها