کد خبر : 1272821 | 13 مهر 1394 ساعت 18:49 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته نهم رقابت های دسته اول آزادگان

صدر جدول دقیقه96 زردپوش ماند

فجر توانست بازی امروزش را برابر نفت مسجدسلیمان پیروز شود و صدرنشین باقی بماند.

صدر جدول دقیقه96 زردپوش ماند
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تنها چند ثانیه مانده به پایان بازی با اشتباه بازیکن نفت مسجدسلیمان، توانست به گل براری برسد تا همچنان صدر جدول لیگ یک زرد پوش باقی بماند.

پیکان و خونه به خونه هم با نتایج مشابه برابر رقبای خود پیروزشدند و در رده های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتند.

خونه به خونه بابل 1 –  آلومینیوم هرمزگان صفر ؛ صعود به رده سوم
گل : میلاد جهانی (74)
فوتبالدوستان بابلی که در غم از دست دادن "هادی " شهرشان عزادار بودند با حضور در ورزشگاه شهدای هفتم تیر این شهر یکبار دیگر با خانواده مرحوم هادی نوروزی ابراز همدردی کردند. دیدار تیم های خونه به خونه و آلومینیوم هرمزگان تحت تاثیر فضای ورزشگاه آغاز شد و در نیمه اول گلی در بر نداشت. در نیمه دوم خونه به خونه به گل رسید و پس از آن همانند بازی های قبلی از گل زده اش دفاع کرد تا 3 امتیاز حیاتی کسب کند.

فولاد یزد صفر –  آلومینیوم اراک 1 ؛ شعار یزدی ها علیه فولادی ها
گل : مهدی قریشی (73)
تماشاگران خونگرم یزدی که به صبر و بردباری معروف هستند که از شکست خانگی تیم شهرشان ناراحت بودند علیه مدیریت و کادر فنی فولاد شعار سر داده و خواهان برکناری شان شدند.

داماش گیلان 1 –  نساجی مازندران 1 ؛ تساوی شمالی ها
گل ها : حسن نجفی (44) برای داماش – حمید کاظمی (45) برای نساجی
داماش که برای فرار از قعر جدول نیاز مبرمی به پیروزی نیاز داشت در دقیقه 44 به خواسته اش رسید ولی اشتباه دروازه بان این تیم باعث شد تا نساجی بلافاصله گل تساوی را به ثمر برساند. در نیمه دوم بازی کیفیت خوبی نداشت.

فجرسپاسی 1 –  نفت مسجد سلیمان صفر ؛ صدر جدول دقیقه96 زردپوش ماند
گل : مهدی چاه کوتاه زاده (6+90)
فجرسپاسی به لطف گلی که در ثانیه های پایانی بازی درون دروازه نفت کاشت جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد. نفتی ها در این دیدار تلاش زیادی برای کسب حداقل امتیاز داشتند و تا دقیقه 96 هم دوام آوردند ولی در این لحظه فرصت طلبی چاه کوتاه زده تمام زحمات آنها را به باد داد.

پیکان 1 – گل گهر صفر ؛ برد ناپلونی
گل : میلاد سلیمان فلاح (6+90)
پیکان برای شکست دادن گل گهر تا دقیقه 90 سختی کشید و نتوانست به خواسته اش برسد. اما با احتساب 6 دقیقه وقت تلف شده توسط رحمیی مقدام ؛ داور تبریزی این دیدار خودروسازان تهرانی فرصتی دیگر یافتند تا به پیروزی برسند و اتفاقاً در ثانیه پایانی بازی سلیمان فلاح با گل خود 3 پیکانی ها را به پیروزی و کسب 3 امتیاز رساند تا این تیم در تعقیب فجرسپاسی باقی بماند. کادر فنی گل گهر نسبت به قضاوت داور مسابقه و احتساب 6 دقیقه وقت تلف شده معترض بودند.

شهرداری اردبیل صفر – پارسه تهران  1 ؛  دشت اول
گل : سعید مرادی (16)
 پارسه تهران بالاخره پس از 8 هفته اولین بردش را جشن گرفت. شهرداری که چند هفته ایی است روی دور ناکامی افتاده در حالی مغلوب پارسه شد که بارها فرصت گلزنی به دست آورد ولی دفاع تمام قد پارسه ایی ها از تک گل خود مانع کامیابی میزبان شد.

پاس همدان 3 –  مس رفسنجان 1 ؛ مدیر که رفت پاس راه افتاد
گل ها : محسن آذرباد (7) ، جهانگیر عسگری (22) و محمدصادق کرمی (79) برای پاس – وحید ارمی (1+45 پنالتی) برای مس
پاس که به همراه پارسه لقب دو تیم بدون برد لیگ را یدک می کشیدند امروز هر دو به پیروزی رسیدند. پاس که هفته قبل به دلیل نتایج ضعیف مدیرعاملش را برکنار کرده بود در دیدار با مس رفسنجان از همان شروع بازی دروازه حریف را به توپ بست و خیلی زود به گل رسید و در ادامه بر تعداد گل هایش افزود تا به لطف 3 گلی که به مس زد اولین 3 امتیاز فصل را کسب کند. ظاهراً مشکل پاس بهرام یدی ؛ مدیر قبلی اش بوده ، زیرا اولین برد پاس پس از برکناری او رقم خورد.

مس کرمان 1 –  ماشین سازی صفر ؛ برد طلایی
گل : سعید صادقی (65)
نادر دست نشان و شاگردانش به رغم بازی خوبی که برابر مس به نمایش گذاشتند نتوانستند از این تیم امتیازی به دست آورند و مغلوب آنها شدند. مس با این برد 16 امتیازی شده و به رده چهارم صعود کردند.

نفت آبادان 1 –  خیبر خرم آباد صفر ؛ دقیقه 91 نفت فاخر شد
گل : فاخر تهامی (1+90)
نفت بالاخره نوار تساوی های متوالی را پاره کرد موفق شد سومین بردش را به دست آورد. هر چند نفتی ها در آخرین دقایق بازی و در زمان های تلف شده به گل برتری رسیدند ولی همین تگ گل کافی بود تا آنها 3 امتیاز مهم به دست آورده و به لطف آن 15 امتیازی شده و تا رده پنجم جدول صعود کنند.

ایران جوان بوشهر صفر 1 –  گیتی پسند اصفهان 1 ؛ فرار از باخت خانگی در نیمه اول
گل : مصطفی احمدی (5+45 پنالتی) برای ایران جوان - امین نصیری (28) برای گیتی پسند
ایران جوان که هفته قبل در خانه مغلوب فجر شده بود در دیدار با گیتی پسند هم ابتدا دروازه اش باز شد تا بوشهری ها در شوک فرو بروند ولی در دقایق تلف شده نیمه اول یک ضربه پنالتنی نصیب بوشهری شد تا این تیم گل تساوی را به ثمر رسانده و راهی رختکن شود. در نیمه دوم تیم بازی محتاطانه ایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها