کد خبر : 1278266 | 06 آبان 1394 ساعت 16:26 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیمی که جسورتر باشد در دربی پیروز است

کاویانپور: طارمی گلزن پرسپولیس است

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هر تیمی که در دربی جسور تر بازی کند، می‌تواند پیروز شود، گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس با تک گل طارمی در دربی پیروز شود.

کاویانپور: طارمی گلزن پرسپولیس است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حامد کاویانپور در رابطه با دربی روز جمعه ضمن بیان مطلب فوق، گفت: هم پرسپولیس و هم استقلال هفته گذشته نتایج خوبی کسب کردند تا برای دربی آماده شوند. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و امیدورام دربی جذابی را شاهد باشیم.

وی افزود: استقلال در صدر جدول قرار دارد و نمی‌خواهد جایگاهش به خطر بیفتد. از طرفی پرسپولیس هم بعد از اتفاقاتی که برایش در ابتدای فصل رخ داد، در چند مسابقه اخیر بازی‌های خوبی را از خودش به نمایش گذاشته و توانسته روند خوبی را آغاز کند. هر دو تیم به نظر می‌رسد که برای ارئه یک بازی خوب پا به زمین مسابقه بگذارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. اما هر تیمی جسور تر و هجومی‌تر بازی کند، در این مسابقه حساس پیروز است.

کاویانپور در رابطه با جنگ میان هافبک‌های دو تیم در میانه میدان تصریح کرد: در بازی‌های حساس مانند دربی معمولا میانه زمین نقش اساسی ایفا می‌کند. هافبک‌های استقلال بازیکنان فیزیکی هستند. اما هافبک‌های پرسپولیس دونده‌تر و طراح‌تر از بازیکنان استقلال هستند که این مساله می‌تواند جنگ میانه‌زمین را به سود پرسپولیس در آورد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من ۶ سال شاگرد برانکو بودم و او مربی باهوشی است. برانکو رفته رفته ترکیب تیمش را پیدا کرده و به خلاقیت بازیکنانش پی برده است. او همیشه بهترین عملکرد را از بازیکنانش می‌خواهد و امیدوارم که پرسپولیس بتواند از این پوئن مثبت استفاده کند و در بازی به برتری برسد.

«پرسپولیس در حال حاضر بازیکنان جوانی دارد که تجربه لازمه را برای حضور در دربی ندارند. آیا این مساله می‌تواند یک پوئن منفی برای تیم برانکو محسوب شود؟» کاویانپور در پاسخ به این پرسش گفت: این مساله برای دربی‌هایی که حدود ده سال پیش برگزار می‌شد، صدق می‌کرد. اما بازیکنان جوان پرسپولیس انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند که این انگیزه می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد. البته همه چیز در این شرایط بستگی به تفکرات مربی دارد.

وی در پایان در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی تصریح کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در دربی پیروز شود و طارمی در این دربی گلزنی کند.

هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه هشتم آبان ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها