کد خبر : 1278765 | 08 آبان 1394 ساعت 18:00 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

اله‌وردی:این دربی بهترین‌مسابقه بعد از انقلاب‌بود

جواد اله وردی از مردانی که در دو تیم پایتخت بازی کرده و جنجالی ترین عنصر انسانی دربی سال 52 بوده است، در مصاحبه دو، سه روز گذشته حرف هایی جنجالی به زبان آورد اما بعد از بازی اخیر دو تیم لب به تحسین از همه بازیکنان و ارکان دخیل دربی پرداخت.

اله‌وردی:این دربی بهترین‌مسابقه بعد از انقلاب‌بود
به گزارش "ورزش سه"، جواد اله وردی با ورود به عوامل متافیزیکی و معنوی حضور هادی نوروزی و ناصر حجازی را در روح و قلب بازیکنان ستود و اعلام کرد بازیکنان دو تیم با تربیت و اخلاق بودند و یک بار هم در ورزشگاه آزادی دیدیم که روح یک بازیکن باعث اتحاد قلب ها و اخلاق مندی بازیکنان شد. وقتی می دیدم تماشاگر استقلال هادی نوروزی را تشویق می کند، اشک در چشم می آوردم.

اله وردی بازی 81 را از حیث کیفیت فنی بهترین بازی بعد از انقلاب می داند و می گوید: خوردبین گفته بود این دربی تا سال ها در ذهن هواداران فوتبال می ماند، من فکر می کنم خوردبین راست گفته بود. این بازی واقعا جذاب بود. سال ها بود که شاهد هیچ دیدار کاملا جذابی نبوده ایم تا دلتان بخواهد فرصت خوب روی دروازه ها وجود داشت. دو تیم بخصوص پرسپولیس خوب بازی می کردند و با بازی تاکتیکی صحنه های دلپذیری از انتقال توپ از دفاع به حمله، سرعت در تصمیم گیری، ورود برنامه دار به محوطه جریمه، ثبت گل های جالب و بالاخره اخلاق و انسجام بین تماشاگران را داشت. وقتی این بازی را می دیدم با تعجب از خودم می پرسیدم این همان تماشاگران پارسال هستند؟ یا این همان بازیکنان سال های گذشته بوده اند؟ چطور وقتی دربی پر از ستاره بود، بازی کسالت بار می شد اما حالا این جوانان با قدرت روح و ذهن خود و حضور مربیان خوب بخصوص برانکو نشان دادند که می توانند در تاریخ دربی نام خود را به عنوان عواملی که یکی از بهترین دربی های تاریخ را پدیده آوردند، ثبت کنند. در آخر بار دیگر تاکید می کنم که روح پاک ناصر حجازی و هادی نوروزی را در مسابقه دیدم.

دیدگاه‌ها