کد خبر : 1278786 | 08 آبان 1394 ساعت 18:33 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی:

رحمتی‌ باید‌ سرعت‌ پرسپولیس را می‌گرفت

هادی طباطبایی ملی پوش سابق استقلال معتقد است که استقلال می توانست به جای دفاع با حفظ بازی از تک گلش دفاع کند.

رحمتی‌ باید‌ سرعت‌ پرسپولیس را می‌گرفت
طباطبایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: رحمتی در این دربی خوب بود و به وظایف اش را به خوبی انجام داد، ولی این انتظار از رحمتی می رفت که به عنوان بازیکنی که تجربه زیادی دارد بازی را مخصوصا در دقایق پایانی آرام کند و با این کار خودش هم سرعت پرسپولیس را بگیرد.

او ادامه داد: در یک ربع ابتدایی بازی استقلال نمایش خوب و هماهنگی داشت و سعی می کرد تا روی دروازه پرسپولیس حمله کند، اما در خط حمله کم جان بود. در مقابل پرسپولیس هم که در حمله پر تعداد بود باعث شد که نیمه اول بعد از دقایقی به تعادل برسد.

وی افزود: آن دو موقعیتی هم که در نیمه اول نصیب پرسپولیسی ها شد بخاطر جایگیری بد و اشتباه فردی خود بازیکنان استقلال بود. حملات پرسپولیس هم روی محوریت کارهای مسلمان و رامین رضائیان بود که در نهایت گل استقلال به جذابیت بازی افزود هرچند که بازی خسرو در این دربی پرفروغ نبود توانست روی گل استقلال تاثیر گذار باشد.

طباطبایی در مورد دفاع استقلال بعد از به ثمر رساندن گل این تیم، گفت: اینکه بعد از به ثمر رساندن گل بازیکنان استقلال همه دفاع کنند باعث شد تا انگیزه حریف برای حمله کردن بیشتر باشد. در حالی که استقلال می توانست با حفظ توپ، بازی را از جلوتر بندد. در نهایت استقلال امروز در خط هجومی آن کیفیت لازم را نداشت و در مقابل پرسپولیس با دوندگی خودش میانه میدان را در اختیار گرفت.

دروازه بان سابق استقلال، افزود:به عقیده من دلیل پایین آمدن کیفیت بازی بعد از 15 دقیقه نخست در نیمه اول این بود که بازیکنان به جای سرعت دادن به بازی پرتعداد در نقاطی که توپ بود، حاضر می شدند و این مساله باعث می شد که تمرکز بیشتر روی خطوط دفاعی دو تیم باشد.

طباطبایی در پایان گفت: در کل می توان گفت که پرسپولیس موقعیتهای بهتری داشت و این مساله زمانی بیشتر خودش را نشان داد که استقلال مخصوصا در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت.

دیدگاه‌ها