کد خبر : 1279243 | 10 آبان 1394 ساعت 13:33 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی دراماتیک پدیده مقابل نایمخن

دوئل جهانبخش با تیم خاطره ها

امروز علیرضا جهانبخش با پیراهن آلکمار به مصاف نایمخن می رود. یک بازی خاطره انگیز برای بازیکنی که دو سال درخشان را با نایمخن گذراند و بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ شد.

دوئل جهانبخش با تیم خاطره ها
به گزارش " ورزش سه " هفته یازدهم لیگ هلند برای علیرضا جهانبخش یک هفته دراماتیک است. آلکمار میزبان نایمخن خواهد بود. تیمی که جهانبخش ، دو فصل پیراهنش را پوشید و درخشان ظاهر شد. هواداران نایمخن از علیرضا خاطرات خوبی دارند. هر چند که این بازی در آفاس اشتادیون- ورزشگاه خانگی آلکمار- برگزار می شود اما تعدادی از هواداران نایمخن هم به ورزشگاه می آیند تا بازی تیمشان را مقابل آلکمار تماشا کنند. جهانبخش که دو فصل را با نایمخن سپری کرد و به محبوبترین بازیکن این تیم بدل شد حالا در یک دوئل خاطره انگیز باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

جهانبخش خاطره های بسیاری از نایمخن دارد. اتفاق های شیرین او در نایمخن یکی دو تا نیست. یکی یکی مرور می کنیم. از آن روزهایی که به عنوان یک بازیکن جوان و غریبه به این تیم رفت و خیلی زود در دل هواداران جا گرفت تا کسب جایزه گاو برنزی و عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ و در نهایت صعود به لیگ برتر هلند- اردی ویزه- و البته آن اشک های معروفی که روز خداحافظی با هواداران این تیم از گونه هایش جاری شد.

امروز و از ساعت 30/19 به وقت تهران، دوئل جهانبخش با تیم خاطره هایش برگزار می شود. آلکمار از 10 بازی 12 امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم قرار گرفته. نایمخن هم 14 امتیاز از 10 بازی بدست آورده و رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها