کد خبر : 1280239 | 13 آبان 1394 ساعت 21:16 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تارتار همکلاسی بودم

بصیرت: فرصت کار تاکتیکی نداشتیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما همان‌طور که به فرکی کمک می‌کردیم به نویدکیا هم کمک می‌کنیم اما بعد از تغییر و تحولاتی که در تیم ایجاد شد، فرصت زیادی نداشتیم که کار تاکتیکی انجام دهیم.

بصیرت: فرصت کار تاکتیکی نداشتیم
به گزارش "ورزش سه"، مجید بصیرت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: جا دارد از تمام پیشکسوتان اجازه بگیرم و ما پیشکسوتان زیادی داریم که کمتر دیده شده‌اند. نکته دیگر اینکه کادرفنی قبلی زحمت زیادی برای تیم کشیدند و من برای فرکی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: فرکی چیزهای زیادی به من یا داد هم از نظر فنی و هم در زندگی شخصی. درحالی حاضر در کادرفنی مسئولیت اصلی با نویدکیا است و ما همان‌طور که به فرکی کمک می‌کردیم به نویدکیا هم کمک می‌کنیم. ما فرصت زیادی هم نداشتیم که بعد از تغییر و تحولاتی که در تیم ایجاد شد کار تاکتیکی انجام دهیم.
بصیرت در مورد بازی با راه‌آهن اضافه کرد: در جام حذفی همه تیم‌ها در یک سطح هستند. تارتار سرمربی راه‌آهن بازیکن سپاهان بوده و با من همکلاسی بوده است. رحیمی مدیرعامل باشگاه راه‌آهن هم کاربلد و اصفهانی است. اگر قرار است جام بگیریم فردا استارت آن است و اگر فردا بتوانیم از این بحران بگذریم و موفق باشیم می‌توانیم برای قهرمانی قدم برداریم.

بصیرت درباره درگیری امروز در تمرین سپاهان اظهار داشت: می‌توانم جواب ندهم؟ من آمده‌ام برای اینکه به مسائل و سوالات فنی پاسخ دهم.

دیدگاه‌ها