کد خبر : 1281333 | 18 آبان 1394 ساعت 17:32 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

آذرنیا: کمالوند کرار را به ایران آورد

سرپرست گسترش فولاد در مورد نحوه تمرینات این تیم و شایعاتی که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده، گفت‌وگویی انجام داد.

آذرنیا: کمالوند کرار را به ایران آورد
به گزارش "ورزش سه"، حسن آذرنیا در مورد شرایط تمرینات گسترش گفت: 4 روز به بچه‌هایمان استراحت دادیم و از روز پنجشنبه تمریناتمان را شروع کردیم.  برخلاف 2 وقفه گذشته در جای خاصی اردو نزدیم در تبریز و در کمپ خودمان تمرین می‌کنیم. در برنامه کاری ما 2 بازی دوستانه قرار داشت که یکی را بازی کردیم و دیگری نیز روز پنجشنبه است اما حریف مشخص نیست؛ داریم می‌گردیم تا تیم خوبی را پیدا کنیم.

او در مورد اضافه شدن محمدامین درویشی به تمرینات ادامه داد: درویشی هم بعد از مدت‌ها دوری به دلیل شکستگی دستش از 3 جا دیروز برای اولین‌بار بازی کرد و از این به بعد می‌تواند به تیم کمک کند.

سرپرست آبی‌پوشان تبریز در مورد بحث معاوضه کلانتری با شجاعیان و کرار جاسم و اینکه این موضوع تا چه حد صحت دارد افزود: همه این‌ها در حد گمانه‌زنی است. مصاحبه‌ای از آقای مظلومی دیدم و در آنجا خواندم که او کرار را می‌خواهد. کرار جاسم دو، سه سال شاگرد فراز کمالوند بوده و از ابتدا کمالوند او را از عراق به ایران آورد و در تراکتورسازی زیرنظر او بود. فکر نمی‌کنم این معاوضه اتفاق بیافتد زیرا کادرفنی از این بچه‌ها راضی است. بحث معاوضه کرار با کلانتری و شجاعیان در حد حرف است و هیچ صحبتی بین دو باشگاه رد و بدل نشده است.

دیدگاه‌ها