کد خبر : 1284354 | 01 آذر 1394 ساعت 14:47 | 119.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

محتمل ترین گزینه های جانشینی بنیتس

به نظر می رسد که با شکست سنگین شب گذشته ی رئال، دیر یا زود باید منتظر اخراج رافا بنیتس از رئال مادرید باشیم.

محتمل ترین گزینه های جانشینی بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، کمتر هوادار رئال و بارسا فکر می کرد که شب گذشته، نتیجه پایانی ال کلاسیکو، 4-0 به سود بارسلونا تمام شود ولی پس از گذشت یک ربع از بازی، می شد به این نتیجه رسید که شب سختی در انتظار رئال مادرید است.

برخی کارشناسان فوتبال در اسپانیا، حتی پیش از ال کلاسیکو هم به اینکه بنیتس تا پایان فصل به عنوان مربی در رئال خواهد ماند، با دیده ی تردید نگاه می کردند و امروز بیشتر اخبار حکایت از اخراج قریب الوقوع بنیتس دارند. علاوه بر شکست سنگین برابر بارسا، شکل بازی های رئال در این فصل هرگز راضی کننده نبوده و مجموع این عوامل احتمالا باعث برکناری بنیتس خواهند شد.

در رسانه های اسپانیا، از زین الدین زیدان به عنوان محتمل ترین جانشین بنیتس یاد می شود. زیزو که هم اکنون مربی تیم دوم رئال است، دو فصل پیش به عنوان دستیار آنچلوتی، تجربیات ارزشمندی کسب کرده و به واسطه سال ها بازی در این تیم، از شرایط و جو حاکم بر رئال نیز به خوبی آگاه است.

از روبرت فرناندز، مدیر تیم های پایه ای رئال که سابقه سال ها هدایت تیم هایی چون بتیس و سلتا را در کارنامه دارد نیز به عنوان گزینه دیگر جانشینی بنیتس نام برده شده است. شاید بسیاری از هواداران رئال مشتاق بازگشت آنچلوتی باشند ولی مشخصا تا زمانیکه پرز ریاست باشگاه را بر عهده دارد، احتمال بازگشت کارلتو نزدیک به صفر است.

دیدگاه‌ها