کد خبر : 2017782 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:00 | 30.1K بازدید | 129 دیدگاه

از هت‌تریک نریمان‌جهان تا هفت گل آبی‌ها

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

دو برد برای استقلال و دو برد برای تراکتور، کدام تیم در اردیبشهت ماه به عدد سه می‌رسد؟

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

2016021

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیدگاه‌ها