کد خبر : 1284496 | 02 آذر 1394 ساعت 12:00 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایوبی: امسال باید به هدفی که داریم برسیم

مدافع باتجربه سایپا با عملکرد خوبش در بازی با ملوان در تیم منتخب قرار گرفت.

ایوبی: امسال باید به هدفی که داریم برسیم
به گزارش "ورزش سه"، مجید ایوبی در مورد پیروزی مقابل ملوان گفت: باید این را بگویم که نیمه اول ملوان بهتر کار کرد و ما از شرایط بازی دور بودیم. در طول فصل به ما ثابت شد که تیم ما می‌تواند بهتر از این‌ها نتیجه بگیرد. نیمه اول ملوان تا دقیقه 35 خوب کار کرد و بعدش تیم ما بهتر شد ولی متاسفانه گل خوردیم.

او در مورد اعتراض ملوانی‌ها به داوری ادامه داد: ملوانی‌ها اعتقاد دارند داوری به ضررشان بوده اگر اینطور است سایپا هم در خیلی از بازی‌ها ضرر کرده اما هیچ وقت سایپا سر این قضیه شلوغش نکرده. اینجور چیزها به هر حال پیش می آید و این را بگویم که ما در نیمه دوم نسبت به ملوان خیلی بهتر بودیم و دوباره این تیم را شکست دادیم. در این چند ساله چه در انزلی و چه در کرج و این‌بار در تهران ملوان را از پیش رو برداشتیم.

مدافع نارنجی‌پوشان در مورد عملکرد خوبش در این دیدار نظرش را اینگونه بیان کرد: انگیزه بسیار زیادی داشتم و می‌خواستم روند خوب سایپا را به کمک بچه‌های دیگر حفظ کنم. با توجه به اینکه از جام‌حذفی حذف شدیم باید بتوانیم در لیگ سهمیه بگیریم. تیم ما فقط حمایت می‌خواهد ان‎شاءالله اگر حمایت‌ها به موقع انجام شود، امسال به هدفی که داریم می‌رسیم.

ایوبی در پایان در مورد دیدار حساس با استقلال در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: این بازی خیلی مهم است و به نظر 6 امتیازی محسوب می‌شود باید نتیجه بگیریم و خودمان را به صدرجدول نزدیک کنیم حتی مساوی هم به دردمان نمی‌خورد امیدوارم بتوانیم ناکامی مقابل استقلال در سال گذشته را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها