کد خبر : 1284546 | 02 آذر 1394 ساعت 15:06 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

سبک بازی آنها متفاوت از سایر تیم هاست

استیماچ: مقابل ذوب آهن خوشبین هستیم

سرمربی تیم سپاهانی می گوید ذوبی ها باسبک متفاوتی نسبت به تیم های دیگر فوتبال بازی می کند.

استیماچ: مقابل ذوب آهن خوشبین هستیم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ امروز و در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و من بسیار خوشحال هستم که در مقابل نفت توانستیم به پیروزی برسیم زیرا این پیروزی تمام بازیکنان ما را به بازی بعدی در مقابل ذوب آهن خوشبین کرده است.

او در رابطه با تیم ذوب آهن، حریف این تیم در بازی فردا گفت: ذوب آهنی ها با سبک فوتبالی متفاوتی نسبت به تیم‌های دیگر بازی می‌کند و بدون شک این موضوع، کار ما را برای مسابقه فردا بسیار سخت کرده، این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و ما باید با تمرکز بسیار در این مسابقه حاضر شویم.

استیماچ در رابطه با بازی فردای تیمش ادامه داد: ما آنالیز ویژه‌ای روی تیم ذوب‌آهن داشته‌ایم و مسابقات این تیم را بررسی کرده و متوجه تفاوت‌های آن طی هفته‌های گذشته شده‌ام، ما باید برای مهار بازیکنانی مثل حدادی‌فر، رجب‌زاده، احسان پهلوان و کاوه رضایی برنامه‌ریزی کرده و تفکرات خود را عملی کنیم.

سرمربی سپاهانی ها در رابطه با بازی علی احمدی در خط دفاع و رحمان احمدی در دروازه‌ سپاهان گفت: ما در مسابقه فردا هادی عقیلی را برای دفاع در اختیار داریم اما به جز او، عبدالله کرمی تنها دفاع ما است و امیدوار هستم که علی احمدی نیز بتواند به تیم ما در آینده کمک کند. از طرفی هم بسیارخوشحال هستم که سپاهان دو دروازه‌بان بسیار خوب و ایده‌آل دارد و ما از عملکرد رحمان احمدی رضایت داریم اما این دو نفر با یکدیگر یکسان هستند و روابط خوبی بین آنها وجود دارد.

استیماچ در پایان گفت: امیدوار هستم گردان هم به تلاش خود ادامه دهد تا در آینده بتوانیم از او نیز در کنار رحمان احمدی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها