کد خبر : 1286925 | 13 آذر 1394 ساعت 14:15 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف رئال تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد

رئال مادرید تا ساعاتی دیگر تکلیف خود در کوپا دل ری را متوجه خواهد شد.

تکلیف رئال تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان روز چهارشنبه در دیدار مقابل کادیز از دینس چریشف استفاده کردند که به دلیل محرومیت نباید در ترکیب رئال حضور پیدا می‌کرد ولی عدم اطلاع سپیدپوشان از این محرومیت باعث شد تا پرونده ای علیه آنها شکل بگیرد.
چریشف در زمان حضورش در ویارئال به دلیل 3 کارته شدن باید یک جلسه محرومیت در کوپا دل ری سپری می‌کرد ولی این اتفاق نیفتاد و دیدار مقابل کادیز، نوبت او برای گذراندن محرومیت بود. او در این دیدار به میدان رفت و گلزنی کرد ولی باشگاه کادیز از سپیدپوشان شکایت کرد و پرونده ای علیه رئالی ها در جریان افتاد.
مورد مشابهی برای اوساسونا در این فصل رخ داد که منجر به حذف آنها شد ولی رئالی ها معتقدند که چریشف و رئال مادرید از این محرومیت اطلاعی نداشتند و فدراسیون اسپانیا باید به آنها اطلاع می‌داد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال نیز روز گذشته یک کنفرانس خبری برگزار کرد و مدعی شد که مقصر این اتفاق، فدراسیون فوتبال اسپانیا است و نه رئال مادرید. او همچنین مدعی شد در صورت محکوم شدن رئال نیز به این حکم اعتراض خواهد کرد.
دلخوشی رئالی ها به مورد مشابهی است که برای تیم بانوان لورکا رخ داد. این تیم مدعی شد که فدراسیون شماره فکس باشگاه را نداشته و لیست محرومیت را به اشتباه برای یک شماره دیگر ارسال کرده است. دفاع آنها مورد قبول قاضی قرار گرفت و رای به باقی ماندن آنها در جام داده شد.
با این حال، تا ساعاتی دیگر، تکلیف رئال مشخص خواهد شد و باید دید که سپیدپوشان در کوپا دل ری ماندنی خواهند شد یا نه.

دیدگاه‌ها