کد خبر : 1286951 | 13 آذر 1394 ساعت 16:09 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: رئال من،بهتر از آن است‌که‌مردم‌فکرمیکنند

رئال مادرید که دو هفته بحرانی و ملتهبی را سپری کرده است، فردا در برنابئو به مصاف ختافه خواهد رفت.

بنیتس: رئال من،بهتر از آن است‌که‌مردم‌فکرمیکنند
به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها دو هفته پیش در برنابئو مقابل بارسلونا 4-0 شکست خوردند و در نتیجه، انتقادات از آنها به بالاترین حد خود رسید. آنها سپس شاختار و ایبار را شکست دادند تا کمی از زیر بار فشارها خارج شوند ولی استفاده از دنیس چریشف در بازی روز چهارشنبه مقابل کادیز در کوپا دل ری و در حالیکه این بازیکن سه اخطاره و محروم بود، احتمال کنار گذاشته شدن رئال از کوپا دل ری را قوت بخشیده و همین مساله، سپیدپوشان مادریدی را وارد بحرانی جدید کرده است.

رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری بازی ختافه در همین رابطه گفت:" روز گذشته رئیس باشگاه در مورد جزئیات این پرونده، همه توضیحات را داد و هر آنچه که گفت عین واقعیت بود و دیگر نیازی نیست که من در این مورد صحبت کنم.این جا هستیم تا در مورد بازی با ختافه حرف بزنیم."

حاشیه های موجود در رئال از زمان آمدن شما:" قبل از آمدن به بزرگترین باشگاه دنیا می دانستم که چه چیزهایی انتظارم را می کشد و از سطح بالای انتظارات در رئال آگاه بودم. من می دانم که مسیر درست کدام طرف است و در مربیگری یاد گرفته ام که برای مقابله با این حاشیه ها چه باید کرد. کار و تلاش زیاد و تمرکز روی پیشبرد کارها به بهترین شکلش، آن چیزی است که در رئال دنبال می کنم. رئال باشگاه بسیار بزرگی است و کارهای مهمی در آن می توان انجام داد."

ختافه:" چیزی که از ختافه دیده ام این است که آنها یک مجموعه سازمان یافته هستند. ما هم باید به همان یکپارچگی برسیم و بازیکنان باید هرچه زودتر به سبک بازی ای که از آنها انتظار دارم عادت کنند. فردا بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت."

وضعیت تیم:" پس از شکست مقابل بارسلونا، سه برد متوالی (شاختار، ایبار و کادیز) کسب کرده ایم. مسیری طولانی تا انتهای فصل در پیش داریم و تیم من به اندازه کافی خوب است؛ خیلی بهتر از آن چیزی که مردم فکر می کنند."

کنایه های پیکه:" من یک مربی حرفه ای هستم و وارد این بحث ها در نشست خبری خودم نخواهم شد."

شرایط بنزما:" کریم برای ما یک بازیکن حیاتی است. او به شرایط بازی رسیده و می تواند به رئال کمک کند. در مورد درگیر بودن کریم در قضیه پرونده والبوئنا، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که باید احترام او تا صادر شدن حکم دادگاه حفظ شود."

دیدگاه‌ها