کد خبر : 1287163 | 14 آذر 1394 ساعت 16:35 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپار پرانرژی در بین مربیان دروازه‌بانی

امروز و از صبح کلاس دن گاسپار برای مربی دروازه بان ها در کمپ تیم های ملی آغاز شد و از ساعت 16 نیز به زمین چمن این کمپ انتقال یافت.

گاسپار پرانرژی در بین مربیان دروازه‌بانی
به گزارش "ورزش سه"، دن گاسپار که امروز کلاس یک روزه خود را برای مربی دروازه بان ها برگزار کرده است با آمدن به زمین چمن کمپ تیم های ملی با انرژی ویژه ای به کار خود پرداخت.

وی در ابتدای کلاس عصر در بین مربیان دیگر به گفت و گو پرداخت و به آنها گفت: در کلاس صبح آقای جلال بشرزاد مطالبی را راجع به دروازه بانی و آموزش دروازه بانی عنوان کردند که البته بعضی از آنها شبیه کارها و تمریناتی است که ما برگزار می کنیم، من الان می خواهم به شما بگویم که ما چطور کار می کنیم.

وی در این لحظه که وقتی مشاهده کرد که به دلیل سرمای هوا مربیان دست در جیب بودند به آنها گفت دست هایتان را از جیب دربیاورین و کمی تحرک داشته باشید، به این دروازه بان هایی که اینجا هستند روحیه بدهید. او در این لحظه از دروازه بان ها خواست تا بلند بگویند من دروازه بانم و با این کار سعی در تغییر فضا داشت.

در غیاب مربی دروازه‌بان های پرسپولیس و استقلال افرادی همانند جلال بشرزاد، کریم بوستانی، داود فنایی، بهزاد غلامپور و ... در این کلاس حضور دارند.

از ابتدای کلاس عصر، یک دوربین هلی شات به فیلم برداری پرداخت و دن گاسپار در ابتدای کلاس با دست تکان دادن برای دوربین کارش را شروع کرد.

دیدگاه‌ها