کد خبر : 1289436 | 24 آذر 1394 ساعت 13:48 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده: در نبودم مربی سایپا عوض شد

سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران دلایل غیبتش در لیگ امسال و شرایط آینده کاریش را در گفت‌وگو با ورزش سه عنوان می‌کند.

نفرزاده: در نبودم مربی سایپا عوض شد
به گزارش "ورزش سه"، موضوع اینکه والیبالیست‌های ملی‌پوش در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند یا خیر شاید مهمترین موضوع چند روز اخیری باشد که لیگ به تعطیلات نیم فصل رفته است. فرهاد نفرزاده سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران در این‌باره می‌گوید:« ملی‌پوشان عملکرد مناسبی داشتند و اگر به پایان دور رفت نگاه کنیم می‌بینیم که 3 تیمی که بیشترین ملی‌پوشان را در اختیار داشتند، در صدرجدول قرار دارند. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که ملی‌پوشان در نقش خود عملکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند و تیم‌های خود را در بالای جدول نگه داشتند.»

او در مورد وضعیت دریافت‌کننده‌های ایرانی در هفته‌های گذشته هم می‌گوید:« سیستم والیبال تیم‌های ایرانی به پاس‌های سرعتی و پشت خط گرایش بیشتری پیدا کرده است و به همین دلیل شاید دریافت‌کننده‌ها کمتر در حمله شرکت کنند اما آنها در دریافت خوب ظاهر شده‌اند. در حال حاضر می‌بینیم که اغلب توپ به پاسور می‌رسد، تیم‌ها سرعتی کار می‌کنند و اگر نرسد پاس را به قطر پاسور می‌فرستند که در هر صورت دریافت‌کننده‌ها باید نقش موثری داشته باشند.»

در شروع فصل 94 عجیب‌ترین اتفاق برای تیم سایپا رخ داد که در فاصله یک هفته مانده به شروع لیگ سرمربی آن عوض شد و حالا نفرزاده به پیشنهادات نیم فصل خود بیشتر فکر می‌کند. او در مورد اتفاقات قبل از فصل گفت:« در نیم فصل اول باتوجه به قراردادی که من با سایپا داشتم، تمام تمرکز و برنامه‌ریزیم روی این تیم بود. مردادماه من قراردادی با این باشگاه امضا کردم و در حالی که من در کشور کره جنوبی درگیری مسابقات سیزم بودم به صورت غیابی یک هفته مانده به لیگ تغییر و تحولاتی در کادرفنی ایجاد کرده‌ام و شخص دیگری توسط هیات مدیره لیگ جایگزین من شد. به دلیل فاصله کمی که تا لیگ مانده بود و برنامه‌ریزی من برای سایپا فرصتی برای همکاری با تیم‌های دیگر نمانده بود. با این حال برای نیم فصل دوم دو پیشنهاد دارم که در حال حاضر مشغول بررسی آنها هستم و در صورت مساعد بودن شرایط طرفین شاید تیم جدیدم تا چند روز آینده مشخص شود.»

دیدگاه‌ها