کد خبر : 1289489 | 24 آذر 1394 ساعت 16:47 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

رئال مادرید و کفران نعمت در فاز تهاجمی

در باشگاه رئال مادرید، از سال 2000 تا به امروز، 283 میلیون یورو صرف خرید 12 مهاجم شده و این در حالی است که 6 مهاجم این تیم با آمدن مهاجمان جدید، راهی تیم های دیگر شده و متحول شدند.

رئال مادرید و کفران نعمت در فاز تهاجمی
به گزارش "ورزش سه"، از اتوئو، ایگواین، نگردو، سولدادو، موراتا و چیچاریتو، می توان به عنوان نمونه های بارز کفران نعمت رئالی ها در خط حمله نام برد. مهاجمانی که قدرشان را در رئال ندانستند و با رفتن به تیمی دیگر، ارزش های خود را بیش از گذشته اثبات کردند.

رئال در فصل جاری تا بدینجا 23 گل کمتر از فصل گذشته به ثمر رسانده است. گرت بیل پس از فینال لیسبون، دیگر به هیچ تیم بزرگی گل نزده، رونالدو در این فصل هنوز موفق به باز کردن رقبای بزرگ رئال نشده و گلهایش محدود به تیم هایی متوسط بوده و بنزما نیز کم و بیش چنین وضعیتی دارد؛ در حالیکه فصل گذشته در رئال، مهاجمی همچون چیچاریتو بصورت قرضی بازی می کرد و مدیران باشگاه با وجود درخشش این بازیکن، راضی به بستن قرارداد دائمی با وی نشدند. او به یونایتد بازگشت و سپس به لورکوزن پیوست. چیچا در 12 بازی اخیر برای تیم آلمانی، 15 گل به ثمر رسانده است.

تابستان 2014 این اتفاق برای موراتا افتاد؛ محصول آکادمی رئال به یوونتوس پیوست و با درخشش در این تیم ارزش هایش را به رئالی ها ثابت کرد. او با زدن دو گل به تیم سابقش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به نوعی انتقام بی مهری های گذشته را از مدیریت رئال گرفت.

پیش از این دو بازیکن، ایگواین بود که با وجود 6 فصل حضور موفق در رئال، بخاطر آمدن گرت بیل، مجبور به جدایی و رفتن به ناپولی شد. او این روزها آقای گل سری آ محسوب می شود.
سولدادو و نگردو نیز که هر دو محصول آکادمی باشگاه رئال بودند، با بی مهری از این تیم جدا شده و در تیم های بعدی خود درخشیدند و البته شاخص ترین نمونه را می توان اتوئو عنوان کرد که پس از جدایی از رئال به مایورکا پیوست و سپس راهی بارسلونا شد. او در بارسلونا دوران درخشانی را سپری کرد و گل های زیادی هم وارد دروازه رئال مادرید کرد.

دیدگاه‌ها