کد خبر : 1291142 | 01 دی 1394 ساعت 15:09 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: لوزانو از قبل کارش را شروع کرده بود

رییس فدراسیون والیبال بعد از عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی از روزهای خوب در المپیک و برنامه های بلند مدت گفت.

داورزنی: لوزانو از قبل کارش را شروع کرده بود
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال بعد از امضا قرارداد لوزانو با سرمربی جدید و آرژانتینی تیم ملی در نشست خبری حاضر شد و گفت:

ریسک المپیکی شدن را کم کردیم

ما در مقطع حساسی از تاریخ قرار داریم و باید سعی کیم بهترین تصمیم را بگیریم. با توجه به نتایج سال‌های اخیر و موtقیت‌های اخیر انتظارات از ما زیاد شد و امیدوارم همانطور که هشتم جهان شدیم بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم. می‌خواستیم ریسک المپیک را کم کنیم و به همین دلیل با لوزانو که دو بار تجربه حضور در المپیک دارد مذاکره کردیم. لوزانو با یک تیم لهستانی قرارداد دارد و به همین دلیل نمی‌توانستیم با او قرارداد کوتاه مدت ببندیم. قرارداد ما تا پایان المپیک 2016 است.

با با لوزانو برنامه های بلند مدت داریم

لوزانو از قبل کارش را آغاز کرده و اطلاعات خوبی از ایران و حریفان به دست آورده است. در برنامه ما المپیک 2020 هم هست و تا آن زمان 5 سال فرصت داریم اما در مرحله اول هدفمان المپیک ریو است و پس از آن قرارداد بلند مدت امضا می‌کنیم و لوزانو باید قراردادش را با تیم لهستانی فسخ کند و به صورت کامل در اختیار ایران باشد. لوزانو جزو مربیانی است که 4 سال در لهستان، 3 سال در آلمان و 2 سال هم در اسپانیا حضور داشته است و رزومه خوبی دارد. کتاب‌هایی هم نوشته و دوره‌های مختلفی برگزار کرده و فکر می‌کنم می‌تواند نیاز والیبال ایران را برطرف کند.

امیدوارم بازیکنان ملی مصدوم نشوند

امیدوارم شرایط طوری باشد که بازیکنان مصدوم نشوند چون فرصت برای ریکاوری و درمان نداریم. نمی‌خواهیم در کار باشگاه‌ها دخالت کنیم اما ملی‌پوشان سرمایه کشور هستند که در تیم‌های باشگاهی حضور دارند و شرایط باید طوری باشد که خدایی نکرده مصدوم نشوند. لوزانو و همکارانش از حالا اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند و امیدوارم بتوانند مسیری که ترسیم شده با کار و تلاش فراوان و با اراده‌ای که در علاقمندان وجود دارد به سرانجام برسانند. امیدوارم المپیکی شویم تا افتخاری برای والیبال و جامعه ورزش ایران باشد. ورود او را به ایران تبریک و خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم نتایج خوبی بگیرد البته این کار بدون همکاری و تعامل اتفاق نمی‌افتد. وی گفت: مسئولیت ما سنگین شده و راضی هستیم که فشار روی ما باشد تا بیشتر کار کنیم. سکوی المپیک هم دور از دسترس نیست. برای المپیک 2020 هم برنامه داریم اما فعلا هدفمان المپیک 2016 ریو است.

دیدگاه‌ها