کد خبر : 1292101 | 05 دی 1394 ساعت 19:10 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت نفت با برگزاری بازی در شهرقدس

مسئولان باشگاه نفت تهران مخالف برگزاری دیدار تیمشان با تراکتورسازی در شهر قدس هستند، این در حالی است که مشکلی برای برگزاری دیدار استقلال و سیاه‌جامگان در روز آینده وجود ندارد.

مخالفت نفت با برگزاری بازی در شهرقدس

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، با وجود اینکه کمیته اضطرار اعلام کرد که مسابقات لیگ برتر فوتبال در تهران به دلیل آلودگی هوا در روز یکشنبه برگزار نمی‌شود اما مسئولان سازمان لیگ با توجه به اینکه میزان آلادینگی هوا در حد خطرناک نیست تصمیم بر این دارند که بازی‌های فردا را برگزار کنند.

بازی استقلال و سیاه جامگان به احتمال بسیار زیاد برگزار می‌شود هر چند جلسه در این باره همچنان ادامه دارد و کمیته پزشکی فدراسیون باید در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

در دیگر بازی فردا قرار بود دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی در ورزشگاه تختی به مصاف هم بروند اما تأکید بر این است که این بازی در شرق تهران برگزار نشود. ورزشگاه جایگزین و پیشنهادی، شهدای شهر قدس است که البته با توجه به اینکه نفت میزبان است آنها باید با برگزاری این بازی در شهرقدس موافقت کنند. با این حال مسئولان نفت تا این لحظه مخالف این موضوع هستند و حتی حاضرند این دیدار به تعویق بیفتد تا اینکه در ورزشگاه خانگی آنها (تختی) برگزار نشود.

این در شرایطی است که غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر اعلام کرده که امکان برگزاری بازی در روز دوشنبه وجود ندارد چرا که هوا آلوده‌تر می‌شود ضمن اینکه با توجه به اینکه بازی‌های هفته هفدهم، روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، تغییر در برنامه مسابقات فردا، برنامه‌های تیم امید را به  هم خواهد ریخت. باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها