کد خبر : 1294641 | 16 دی 1394 ساعت 12:21 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرزانه: تاکتیکی ترین تیم ایران هستیم

گسترش، شجاعیان را از دست نمی‌دهد

مربی گسترش فولادی ها می گوید این تیم به بازیکنی مانند شجاعیان نیاز دارد و قطعا او را دز این تیم نگه خواهیم داشت.

گسترش، شجاعیان را از دست نمی‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا فرزانه که امروز به همراه گسترشی‌ها عازم اردوی ترکیه است در رابطه با آخرین اتفاقات مربوط به این باشگاه و برنامه گسترشی‌ها در ترکیه گفت: امروز و از ساعت 13:40 به سوی  ترکیه پرواز داریم و اردوی 12 روزه‌ای در این کشور خواهیم داشت و انشالله بیست و هشتم دی ماه نیز به تبریز بازخواهیم گشت.

 او ادامه داد: در این مدت با سه حریف قدرتمند بازی خواهیم داشت که آن‌طور که شنیده‌ایم رقبای صاحب عنوانی هستند، سعی داریم تا با بازی‌های تدارکاتی که برگزار خواهیم کرد به شرایط ایده آل برسیم و در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

  مربی  گسترشی‌ها در رابطه با جدایی داریوش شجاعیان از مجموعه گسترش فولاد و حضور  او در استقلال گفت: سیاست باشگاه بر روی حفظ این بازیکن است، آقای کمالوند  هم کاملاً صریح اعلام کردند که ما به این بازیکن نیاز داریم، به‌هرحال این باشگاه برای کردن این بازیکن زحمت کشیده و سرمایه گذاری کرده است و طبیعتاً باید از آن استفاده هم بکند، در ضمن برای بازیکن جوانی مانند شجاعیان زمان زیادی وجود دارد و او می‌تواند در آینده نیز به تیم‌های بزرگ‌تر برود. شاید اکنون برای او زود باشد که پا به این تیم‌ها بگذارد.

  فرزانه در پایان راجع به شرایط تیم گسترش فولاد گفت: تیم ما پتانسیل حضور در بالای جدول را دارد، گسترش فولاد اکنون تاکتیکی‌ترین تیم ایران است که از بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند می‌توانستیم به رتبه‌های بالای جدول حضور داشته باشیم. به امید خدا با همین بازیکنانی که داریم و با  تکیه بر روی جوانان این تیم، نیم فصل دوم را آغاز می‌کنیم و از توانایی‌مان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم حضور در بالای جدول رده بندی را مسجل کنیم.

دیدگاه‌ها