کد خبر : 1295113 | 18 دی 1394 ساعت 16:09 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیام غیر مستقیم کمالوند به بازیکنش

پشت پرده استقلالی نشدن شجاعیان

استقلال به دنبال جذب داریوش شجاعیان بود و در نهایت با پیشنهاد گسترش فولاد این مساله منتفی شد.

پشت پرده استقلالی نشدن شجاعیان
به گزارش "ورزش سه"، در مذاکره ای که بین مسوولان دو تیم انجام شد گسترش فولادی‎‌ها در نهایت اعلام کردند خواهان معاوضه این بازیکن با امید ابراهیمی از استقلال هستند. درخواستی که با مخالفت آبی پوشان همراه شد تا انتقال بازیکن 23 ساله گسترش نیز منتفی شود.

اما در این بین گفته می شود فراز کمالوند به دنبال این بوده تا شاگرد هوایی شده خود را به نوعی به خود بیاورد. داریوش شجاعیان که موفق شده بود در چند بازی این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد با توجه به فضای نقل و انتقالاتی فوتبال ایران با پیشنهادات خوبی مواجه شده بود و این مساله در نهایت باعث شد تا از شرایط خود در گسترش ابراز نارضایتی کند. کمالوند که سابقه خوبی در برخورد با شاگردانش دارد در ابتدا او را نیمکت نشین کرد و با ابراز پشیمانی این بازیکن بار دیگر به او روی خوش نشان می دهد.

در نهایت با پیغام هایی که از باشگاه استقلال به این بازیکن می رسد بار دیگر او به دنبال حضور در فضایی به زعم خود بزرگتر است تا پیشرفت داشته باشد اما فراز کمالوند برای اینکه به شاگردش نشان دهد هنوز به مرحله ای از فوتبال نرسیده که حریفان حاضر به معاوضه بازیکنان شان با او شوند ماجرای امید ابراهیمی را به میان می کشد. پا پس کشیدن استقلال تهران بعد از شنیدن درخواست گسترش فولاد این پیام مستقیم را برای شجاعیان از سوی فراز کمالوند به همراه داشت که برای بزرگتر شدن در این فوتبال و اینکه تیم های خواهانش راضی به پذیرفتن شرایط انتقال شوند هنوز راه درازی در پیش دارد و این بازیکن جوان باید همچنان به درخشش خود استمرار بخشد.

دیدگاه‌ها