کد خبر : 1297088 | 26 دی 1394 ساعت 15:46 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم برجام روی ورزش هم تأثیر بگذارد

دست بسته آرارات برای حضور در لیگ

فرد ملکیان مربی تیم بزرگ‌سالان آرارات در مورد آینده این تیم گفت: فکر می‌کنم در سال‌های آینده بازیکنان ارمنی که در تیم‌های پایه کارکرده‌اند می‌توانند به ما کمک کنند.

دست بسته آرارات برای حضور در لیگ
ملکیان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: با تأخیر می‌خواهم سال نوی میلادی را به تمام مسیحیان جهان خصوصاً هم‌وطنان ارمنی‌ام تبریک بگویم. به نظر من ورزش ایران سال‌ها است پیشرفتی نشده و من آرزو می‌کنم که امسال برای ایران یک سالی پر از موفقیت‌های ورزشی باشد.

او ادامه داد: من در تلویزیون دیدم که خوشبختانه برجام به سرانجام رسید و امیدوارم این مساله هم روی ورزش ایران هم تأثیر مثبت داشته باشد و تغییر و تحولات اقتصادی صورت بگیرد.

وی افزود: در تیم آرارات به دلیل قانون استفاده از بازیکنان ارمنی دست ما بسته است و مجبور هستیم از 30،40 هزار ارمنی مقیم ایران کسانی را که علاقمند به فوتبال هستند را جذب کنیم. مشکل دوم این است که بازیکنان می‌دانند که تحت هر شرایطی بازی می‌کنند و دست ما برای تنبیه و جایگزینی بازیکن بسته است.

ملکیان گفت: در حال حاضر آرارات در رده یازدهم آسیا ویژه است ولی ما هنوز 4،3 بازی در پیش داریم و اگر بتوانیم در سه بازی نتیجه بگیریم می‌توانیم تا رده ششم جدول هم بالا بیاییم. در این فصل ما با مصدومیت‌های زیادی روبرو شدیم و در مراحلی هم مجبور شدیم به خاطر کمبود بازیکن در برخی از بازی‌ها از بازیکن‌ها در پست‌های غیرتخصصی‌شان بهره گرفتیم.

سرمربی آرارات با اشاره به تیم‌های پایه، افزود: ولی با توجه به فعالیت‌هایی که در تیم‌های پایه صورت می‌گیرد من امیدوارم که در سال‌های آینده شرایط برای آرارات بهتر شود.

دیدگاه‌ها