کد خبر : 1297329 | 27 دی 1394 ساعت 15:00 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

زوبی زارتا در مصاحبه با مارکا

بارسلونا آگوئرو را به سوارز ترجیح می داد

لوئیس سوارز تابستان 2014 با رقم 88 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا منتقل شد، انتقالی که در ابتدا کمتر کسی به محقق شدنش باور داشت.

بارسلونا آگوئرو را به سوارز ترجیح می داد
به گزارش "ورزش سه"، زوبی زارتا، مدیر ورزشی بارسلونا بین سال های 2010 تا 2015، در مورد اینکه چگونه بارسا توانست چنین انتقال دشواری را به مرحله عمل برساند به مارکا گفت:" در ابتدا کسی تصور نمی کرد لیورپول بهترین مهاجم خود را به ما واگذار کند. ما مدت ها بود که در اندیشه جذب سوارز بودیم و او را مهاجمی ایده آل برای فاز تهاجمی خودمان می دانستیم.
وقتی در جریان بازی اروگوئه و ایتالیا، سوارز شانه کیه لینی را گاز گرفت و متعاقب آن از سوی فیفا 4 ماه از فوتبال محروم شد، یقین پیدا کردیم که حالا بهترین زمان برای جذب این بازیکن است. ما مطلع بودیم که با شرایط جدید، لیورپول راضی به فروش سوارز خواهد شد و بلافاصله پیشنهاد خودمان را به این باشگاه ارائه دادیم.
خوشبختانه حالا ثابت شده که برنامه های من برای خرید سوارز کاملا مفید و به سود باشگاه بوده است. البته باید اعتراف کنم که پیش از سوارز در فکر جذب آگوئرو بودیم اما سیتی به هیچ عنوان راضی به از دست دادن مهاجم خود نبود و به همین دلیل به سراغ سوارز رفتیم."

دیدگاه‌ها