کد خبر : 1298164 | 30 دی 1394 ساعت 14:42 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

سرنوشت بارسلونا بدون مسی و سوارز

بارسلونا امروز بدون مسی و سوارز به بیلبائو سفر کرد تا امشب در مقابل اتلتیک صف آرایی کند.

سرنوشت بارسلونا بدون مسی و سوارز
به گزارش "ورزش سه"، این بازی از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برگزار خواهد شد و مسی به دلیل مصدومیت جزئی و سوارز نیز به دلیل محرومیت، قادر به حضور در این دیدار نیستند اما نگاهی به آمار نشان می دهد که بارسا در غیبت همزمان مسی و سوارز، هرگز شکستی را تجربه نکرده است. البته باید توجه داشت که رقبای بارسلونا همگی بسیار سطح پایین تر از بیلبائو بوده اند.

آبی اناری ها در 5 نوبت بدون مسی و سوارز مقابل حریفان خود قرار گرفته اند و جالب اینکه همه این بازی ها مربوط به کوپا دل ری بوده است. فصل گذشته بارسلونا در یک شانزدهم نهایی دو بازی با هوئسکا برگزار کرد و بدون مسی و سوارز مشکلی برای پیروزی نداشت(4-0 و 8-1).
در دور بعد نیز بارسا بدون این دو ستاره به زمین الچه رفت و 4-0 پیروز شد. امسال نیز بارسلونا در یک شانزدهم نهایی دو بازی با ویانوونزه برگزار کرد که در هر دو بازی مسی و سوارز حضور نداشتند. بارسا بازی رفت را مساوی کرد و بازی برگشت را 6-1 به سود خود خاتمه داد.

همچنین بارسلونا تاکنون سه بار بدون مسی به ورزشگاه سن مامس رفته  و در هر سه نیز مقابل بیلبائو پیروز شده است. اولین بار فصل 2009-2010 بود که گواردیولا مسی را روی نیمکت نشاند اما بارسا با گل اتوئو پیروز شد.
تابستان 2010 در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا نیز بارسا بدون مسی موفق شد 2-1 از سد اتلتیک عبور کند و در هفته پنجم فصل 2010-2011 نیز بارسلونا بازهم بدون مسی موفق شد در سن مامس با نتیجه 3-1 بر بیلبائو غلبه کند.

دیدگاه‌ها