کد خبر : 1300054 | 08 بهمن 1394 ساعت 14:26 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده: با چند برد، فولاد واقعی می‌شویم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هفته اول که در تمرین‌هایمان حاضر شد آن قدر ضعیف بود که اسکوچیچ گفت باید برگردد ولی در ادامه در تمرین‌ها نشان داد که بازیکن حرفه‌ای است.

بختیاری‌زاده: با چند برد، فولاد واقعی می‌شویم
به گزارش "ورزش سه"، کوروش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد:
یه هفته اخر بهترین هفته های ما بود
در سه بازی آخر تیم ما از نظر فنی کمی رو به رشد بود و باید بگویم در نیم فصل اول در این سه هفته آخر بهترین هفته‌ها را داشتیم. سعی کردیم در تعطیلات این روحیه را در تیم حفظ و بهتر کنیم و همچنین به دنبال جذب بازیکنان جدید باشیم. از نظر فنی هم با جذب چند نفر دست‌مان بازتر شده است و در هر پستی دو بازیکن آماده و جوان داریم.

هربازی حکم فینال دارد
هر بازی برای ما حکم فینال دارد و برای ما بسیار مهم است. اگر بتوانیم در ادامه چند برد متوالی به دست آوریم مطمئن باشید فولاد همان فولاد واقعی می‌شود. در مورد بازیکنانی هم که جذب کردیم تحقیق کردیم و باشگاه هم هر کاری که می‌توانست انجام داد. البته دنبال یک سری از بازیکنان دیگر هم بودیم که نشد اما همین نفراتی هم که جذب کردیم در لیست‌مان بودند و از همه آن‌ها تاکنون راضی هستیم. البته یکی دو نفر باید از نظر بدنی به فرم لازم برسند. فکر می‌کنم بازیکنان خوبی جذب کردیم هرچند شرایط بازیکن در تمرین با شرایط آن در مسابقه متفاوت است و در مسابقه باید ببینیم چطور بازیکنانی هستند.

اسکوچیچ می خواست کوئه ماها را رد کند
هفته اول که در تمرین‌هایمان حاضر شد آن قدر ضعیف بود که اسکوچیچ گفت باید برگردد ولی در ادامه در تمرین‌ها نشان داد که بازیکن حرفه‌ای است. هرچند بدن او در حال حاضر آماده نیست ولی آماده خواهد شد. او یک مهاجم هدف سودمند است. هر دو دروازه‌بان ما خیلی خوب هستند و یک دروازه‌بان جوان دیگر هم در کنار آن‌ها حضور دارد. سلیمی فصل خیلی خوبی نداشت ولی در یکی دو هفته آخر نیم فصل اول بسیار کار کرد و اکنون هم با آمدن طهماسبی بهتر شده است.

تیم ویسی مستقیم بازی می کند
اول باید بگویم عبدالله دوست و برادر من است و ما تیم او را بررسی کرده‌ایم. این تیم بازی مستقیم انجام می‌دهد و با توجه به اینکه دفاع در ایران ضعیف است او هم پشت دفاع و هم جلوی دفاع بازی می‌کند. اما بیشتر مستقیم و در جلوی دفاع بازی می‌کند که در فوتبال ایران ایده درستی است. در بازی فردا دفاع ما هم باید یارگیری کند.

دیدگاه‌ها