کد خبر : 1301100 | 12 بهمن 1394 ساعت 16:51 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: داور پنالتی عجیب و غریب گرفت

سرمربی صبای قم به پنالتی که در بازی با گسترش فولاد بر علیه آنها گرفته شد معترض است.

دایی: داور پنالتی عجیب و غریب گرفت
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی گسترش فولاد تبریز گفت: بازی را خیلی بد آغاز کردیم و پیش از گل اول گسترش فولاد باید گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم. حریف خیلی بهتری از ما کار کرد و حتی یک توپ آنها به تیرک ما برخورد کرد.

او ادامه داد: در لحظات پایانی وقتی حمله می‌کردیم داور یک پنالتی عجیب و غریب بر علیه ما گرفت که روند بازی را عوض کرد. متاسفانه نتوانستیم فوتبالی که همیشه ارائه می‌کنیم انجام دهیم و سه امتیاز این بازی مهم را نتوانستیم کسب کنیم. این هم از روزهای بد تیم ما بود ولی امیدوارم در ادامه فصل این شکست را جبران کنیم و دوباره به روند گذشته‌مان برگردیم.

دایی در مورد دلایل شکست صبا در این مسابقه گفت: هیچ یک از مسابقات تدارکاتی که در تعطیلات لیگ داشتیم در شکست امروز ما تاثیر گذار نبود. ما امروز نمایش بدی مقابل گشترش فولاد داشتیم و نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم و متاسفانه بد بازی کردیم.

سرمربی صبای یادآور شد: گسترش فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم ولی گل اول بازی را خیلی بد و ابتدایی دریافت کردیم که به مرور زمان در عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت و روحیه بازیکنان را پایین آورد. گل اول حاصل اشتباه یکی، دو نفر از بازیکنانمان بود. در نیمه دوم ما بهتر از تیم مقابل کار کردیم و گسترش کار خاصی انجام نداد. آنها فقط به فکر ضد حمله بودند اما ما اگر در ضربات آخر استفاده می‌کردیم و موقعیت‌هایمان را از دست نمی‌دادیم می‌توانستیم به گل برسیم.

او علت استقبال کم تماشاگران از بازی با گسترش فولاد را اینگونه عنوان کرد: فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد که کمبود تماشاگر نیز یکی از آنهاست. باز هم در این مسابقه حدود 300-200 نفر آمدند که شاهکار بود. خیلی‌ها کارمند هستند و در زمان مسابقه تازه از اداره تعطیل می‌شوند. البته تقصیر ما است و اگر فوتبال زیبایی ارائه دهیم تماشاگران بیشتر از بازی‌ها استقابل می‌کنند.

دیدگاه‌ها